فروش آلو بخارا صادراتی | فروش آلو بخارای صادراتی نیشابور

فروش آلو بخارا صادراتی

فروش آلو بخارا صادراتی نیشابور در مرکز فروش اینترنتی محصولات خشکباری رایکا با قیمت مناسب آغاز گردید. آلوی تولید شده در شهرستان نیشابور از کیفیت بسیار بالایی برای صادرات برخوردار است که با سورتینگ و بسته بندی مناسب می توان آنرا به اکثر کشورهای جهان صادر نمود.

کیفیت از جمله شاخص‌های مهمی است که آلو بخارای تولید شده در نیشابور از آن برخوردار است

خرید و فروش آلو بخارای صادراتی نیشابور با قیمت و کیفیت کاملاً رقابتی در نمایندگی فروش اینترنتی این محصول آغاز گردیده و هموطنان و خریداران می توانند از سراسر کشور نسبت به خرید آلو بخارا از کارخانه اقدام نمایند.

فروش آلو بخارا صادراتی

آلو بخارای صادراتی نیشابور

آلو بخارای صادراتی نیشابور با کیفیت بالا تولید می شود و قابلیت عرضه به کشورهای مختلف جهان را دارد و به راحتی می‌توان نسبت به صادرات آن اقدام کرد.

نیشابور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب تولید آلو بخارا به پایتخت تولید این محصول تبدیل شده است و شرکت های مختلفی نیز در این شهرستان کار سورتینگ و بسته بندی آلو بخارا انجام می دهند.

در حال حاضر آلو بخارای صادراتی نیشابور به تعداد محدودی از کشورهای جهان صادر می شود که اکثر کشورهای همسایه ایران می باشد از مهمترین آنها می توان به پاکستان، امارات و هند اشاره نمود. که در این بین کشور هند به خاطر داشتن جمعیت بالا بیشترین میزان واردات آلو بخارا از ایران را به خود اختصاص داده است و حتی اکثر تاجران پاکستانی و اماراتی خرید آلو بخارا را برای صادرات این محصول به کشور هندوستان انجام می دهند.

فروش آلو بخارا صادراتی

فروش آلو بخارا صادراتی نیشابور

فروش آلو بخارا صادراتی نیشابور به صورت عمده از طریق نمایندگیهای این مجموعه در سراسر کشور آغاز گردیده است.

تولید آلو بخارای با کیفیت از جمله اصولی است که توسط شرکت‌هایی که تجربه بالایی در این زمینه دارند انجام می‌شود. افرادی که خود کشاورز هستند و یا کارگاه کوچکی دارند نمی توانند به خوبی این کارخانه ها آلو بخارا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کنند.

از جمله مهم‌ترین مزیت کار کردن با کارخانه های بزرگ تولید آلو بخارا قدرت تامین این کارخانه ها است که برای گرفتن بازار در کشورهای دیگر امری بسیار ضروری است چرا که با یک بار عقب افتادن زنجیره‌ تامین محصول، رقیبان ما در کشورهایی مانند ترکیه جای ما را خواهند گرفت و مشتریان خود را از دست خواهیم داد.

امروزه فروش بسیاری از محصولات خشکباری از جمله آلو بخارا به صورت گسترده از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود و فروش آلو بخارای صادراتی به صورت اینترنتی در این امر پیشتاز است.

فروش آلو بخارا صادراتی

قیمت آلو بخارا صادراتی

همانطور که گفته شد آلو بخارایی که برای صادرات به کشورهای مختلف تولید می‌شود باید دارای کیفیت بالایی باشد تا بتواند دیگر رقیبان را از بازار هدف خارج کند.

از همین رو قیمت این محصول می تواند از قیمت نمونه های که برای فروش در بازار داخلی انتخاب شده‌اند بالاتر باشد. چرا که علاوه بر کیفیت بالا نوع بسته بندی نیز برای صادرات بسیار مهم است. بسته بندی صادراتی باید بسیار محکم و محافظ خوبی برای آلو بخارا باشد تا در طول مسیر انتقال به کشورهای مختلف برای آن مشکلی پیش نیاید.

برای دریافت آخرین قیمت آلو بخارای صادراتی نیشابور و همچنین کسب اطلاعات در مورد نوع بسته بندی و میزان کیفیت آن و دیگر انواع آلو خشکی که در این مرکز تولید می شود می توانید با مشاورین ما در مجموعه خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید.

فروش آلو بخارا صادراتی

صادرات انواع آلو بخارا

در بازار ایران می توان شرکت های مختلفی را دید که در زمینه صادرات انواع خشکبار به دیگر کشورها مشغول به فعالیت هستند. این عرضه کننده ها امروز در کشورهای زیادی فعالیت داشته و تولیداتی را عرضه می کنند که از هر جهت مورد تایید بوده و طرفداران و خریداران زیادی در کشورهای خارجی نیز دارند.

آلو بخارا در دو نوع گوگردی و آفتابی تولید می شود که بهره گیری از شرایط موجود در شهرستان نیشابور به شرکتها در تولید آلو بخارای آفتابی ارگانیک کمک زیادی کرده است که فروش بسیار خوبی در بازار داخلی و خارجی نیز دارد.

آلو بخارا را می توان با کانتینرهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت صادر نمود. در کانتینر های ۲۰ فوتی حدود ۱۰ تا ۱۲ تن آلو بخارا جای می گیرد و در کانتینر های ۴۰ فوتی حدود ۲۰ تا ۲۲ تن.

فروش آلو بخارا صادراتی

آلو بخارای صادراتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

با توجه به اینکه صادرات آلو بخارا از ایران به کشورهای مختلف صورت می‌گیرد طبیعتاً باید نسبت به کیفیت آن نیز دقت لازم را داشت تا در فروش آن در کشورهای دیگر با مشکل برخورد نکنیم.

به همین دلیل آلو بخارای صادراتی نیشابور باید دارای شرایط زیر باشد:

  • درشت باشد.
  • براق باشد.
  • میزان رطوبت آن در حد استاندارد باشد.
  •  هیچگونه ضایعاتی در آن مشاهده نشود.
  • و نوع بسته بندی آن باید حتماً تلسکوپی باشد.

برای دریافت توضیحات بیشتر از طریق شماره های تلفن و شبکه های اجتماعی می توانید با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *