تولید آلو خشک قرمز ترش


آلو خشک قرمز و یا انواع دیگر از آلوی خشک از ارقام آلو با رنگ ها و طعم های مختلف تولید می شود و طعم ترشی الوی تازه در خشک آن نیز وجود دارد. تولید آلو خشک قرمز ترش در استانهای آذربایجان و کرج صورت میگیرد. شما میتوانید از این بازرگانی جهت خرید مستقیم آلو خشک قرمز ترش اقدام نمایید و این محصول را بدون واسطه خرید نمایید.

تولید آلو خشک قرمز ترش

مزایای آلو خشک قرمز ترش

آلو خشک در ارقام مختلف و انواع طعم ها دارای ویتامین های زیادی است و یکی از محصولات رایج برای کاهش چربی می باشد و تعدیل کننده قند خون نیز هست و به دلیل این که جلوی اشتها را می گیرد بسیاری از افراد برای لاغری از آن استفاده می کنند.

از این رو اگر در اندازه درست و مقدار مناسبی استفاده شود دارای مزایای فراوانی می باشد و می توان از این میوه خوش طعم و مناسب برای بهره مندی از فواید آن به قدر کافی استفاده کرد.

مصرف آلوی خشک در انواع ترش و شیرین برای انواع غذا نیز کاربرد دارد و منع مصرف برای شخص خاصی ندارد مگر این که منع مصرف از طرف پزشک مطرح شده باشد. آلو خشک در انواع آماده صنعتی بسته بندی شده در بازار برای فروش وجود دارد.

تولید آلو خشک قرمز ترش

تولید آلو خشک قرمز

آلو خشک در انواع مختلفی تولید میشود و یکی از بازار پسند ترین انواع آلو، آلو خشک قرمز است که به دلیل داشتن رنگی جذاب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بیشترین میزان تولید آلو خشک قرمز در استانهای غربی کشور مانند آذربایجان شرقی و غربی انجام میشود.

فصل تولید آلو خشک قرمز از اواخر تابستان شروع شده از همین قیمت آلو خشک قرمز ترش در فصل برداشت بسیار مناسب تر از سایر فصلها میباشد.

تولید آلو خشک قرمز ترش

صادرات آلو خشک قرمز

صادرات آلو خشک قرمز به کشورهای آسیای مرکز بیشترین مقدار را دارد و کشور روسیه را میتوان مقصد بیشترین میزان آلو خشک قرمز تولید شده در ایران دانست. صادرات آلو خشک ایران به کشورهای مختلف افزایش چشمگیری داشته و و امروزه حجم انبوهی از این محصول به کشورهای :

  • امارات
  • پاکستان
  • هند
  • روسیه
  • عراق 
  • کانادا
  • بنگلادش
  • سریلانکا

انجام میپذیرد. صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف باید بر طبق قوانین کشور مقصد برای محصولات کشاورزی و غذایی صورت پذیرد و داشتن اطلاعات کامل در این زمینه امری واجب محسوب میشود.

تولید آلو خشک قرمز ترش

داشتن اطلاعات قیمتی از محصول در بازار هدف کمک شایانی به امر تصمیم گیری برای صادرات آلو خشک مینماید. اگر از قیمت های روز آگاه باشیم و بتوانیم محصول را با پول رایج کشور مقصد بفروشیم می توانیم سود خوبی را از فروش آلو خشک در بازار های صادراتی بدست آوریم.

فروش آلو خشک با قیمت بالاتر به کشورهای خارجی رونق خوبی را در بخش تولید آلو خشک در کشور ایجاد مینماید و افراد زیادی می توانند در این بخش مشغول به فعالیت شوند.

همکاری با مرکز صادرات آلو خشک

از بهترین راه ها برای صادرات آلو خشک همکاری با مراکزی است که در امر تولید و صادرات آلو خشک فعالیت میکنند و تجربه خوبی در این زمینه دارند. این مراکز انواع آلو خشک را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار داده و امکانات مختلفی نظیر انواع بسته بندیهای فله و کارتنی را در اختیار مشتریان قرار میدهند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا بیش از 8 سال است که به صورت تخصصی در زمینه تولید و صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف مشغول به فعالیت بوده و از همین رو تجربه خوبی را در این زمینه کسب نموده است. جهت کسب اطلاعات و در خواست همکاری برای صادرات آلو خشک میتوانید با مشاورین این مرکز ارتباط حاصل نمایید.[/box]

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *