کارخانه تولید انواع آلو خشک


آیا به دنبال کارخانه تولید انواع آلو خشک جهت خرید محصولات با کیفیت و مرغوب هستید؟ آیا خرید یک محصول با کیفیت همراه با قیمت بسیار مناسب برایتان حائز اهمیت است؟ این مرکز بزرگترین تولید کننده آلو خشک در شهرستان نیشابور است و سالانه انواع آلو خشک نیشابور را در تناژ مختلف در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش میرساند.

کارخانه تولید آلو خشک

تولید انواع آلو خشک

شهر نیشابور به دلیل وجود تعداد زیادی باغ های آلو بیشترین سهم تولید این میوه را در کشور از آن خود کرده است. کشاورزان و روستاییان زیادی در این شهرستان مشغول در زمینه تولید آلو و فرآورده های آن هستند. علاوه بر عرضه آلو تازه به بازار توسط کشاورزان مقدار زیادی از این محصول نیز بصورت خشک شده فرآوری شده و به بازار عرضه میگردد.

انواع آلو خشک تولید شده در این مرکز عبارتند از:

آلو بخارا ( رسمی )

آلو حاج حسنی

آلو طرقبه سبز

آلو هسته جدا یا شوقانی

آلو خشک اسلایس شده

انواع دیگر آلو جهت تهیه ترشک، لواشک و آبگیری

کارخانه تولید انواع آلو خشک

 

بسته بندی آلو خشک

از لحاظ بسته بندی محصولات، این شرکت سعی نموده تا با توجه به مقاصد مختلف ارسال بار بسته بندی انتخاب شده برای آلو از استحکام و شکل ظاهری خوبی برخوردار باشد تا آلوها بصورت سالم و بدون هیچگونه آسیب دیدگی به مقصد مورد نظر برسند.

انواع بسته بندی موجود که برای بازارهای داخلی و صادراتی توسط شرکت بازرگانی رایکا استفاده میشود عبارتند از:

بسته بندی 5 کیلو گرم

بسته بندی 10 کیلو گرم

بسته بندی 20 کیلو گرم

بسته بندی 30 کیلو گرم

بسته بندیها با توجه به نوع درخواست مشتریان انجام میشود لذا عزیزان در هنگام خرید میتوانید با مشاورین این مجموعه در بخش بازراهای داخلی و همچنین در بخش بازارهای صادراتی تماس گرفته و اطلاعات کافی را از آنها دریافت نمایید. از دیگر امکانات بسته بندی این مجموعه میتوان به بسته بندی محصولات با برند و نشان مشتریان اشاره نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *