توزیع آلو خشک حاج حسنی

آلو خشک تیزابی

آلو خشک تیزابی


از جمله انواع آلویی که در شهر نیشابور تولید میشود آلوی معروف حاج حسنی میباشد که با استقبال خوبی در بازارهای داخلی از جمله بازار تهران رو به رو شده است. توزیع آلو خشک حاج حسنی از مبدا نیشابور به سایر استانها به صورت مستقیم میتواند مزایای بسیاری برای مصرف کنندگان این محصول داشته باشد.

توزیع آلو خشک حاج حسنی

آلو حاج حسنی

آلو حاج حسنی از جمله واریته های بسیار درشت آلو بوده و دارای رنگ ارغوانی میباشد. این آلو علاوه بر اینکه از میزان گوشته بالایی برخوردار است، هسته آن نیز به همان نسبت درشت است.

آلو حاج حسنی با کنترل میزان فشار خون، کنترل میزان قند خون همچنین پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی و کاهش چربی بدن نقش بسزایی در سلامت بدن ایفا میکند پس از خوردن این آلو هیچگاه غفلت نکنید.

میوه آلو حاج حسنی بسیار خوش طعم است و تشنگی را در فصل گرم سال برطرف مینماید و خاصیت سرد کنندگی دارد. علاوه بر میوه، این محصول هم بصورت خشک شده و هم استفاده در صنایع کمپوت و مربا سازی و همچنین به عنوان دسر در غذاها استفاده میشود.

توزیع آلو خشک حاج حسنی

قیمت آلو حاج حسنی در بازار تهران

اکثر مشتریان در بازار تهران به دنبال تهیه آلو خشکهای درشت و لوکس هستند که بهترین گزینه برای این امر میتواند آلو خشک حاج حسنی باشد که دارای سایزی درشت بوده و از طعمی ترش برخوردار است.

قیمت آلو حاج حسنی در بازار تهران بسته به مکان فروش آن متفاوت است. یکی از مکانهایی که آلو خشک و سایر خشکبار با قیمت مناسب در آن به فروش میرسد، بازار بزرگ مولوی تهران است. البته در این بازار آلو بصورت اولیه بدون سورت و فله به مشتریان عرضه میشود.

طبق آمارهای این مجموعه از مشتریان خود که در بحث فروش آلو خشک در تهران مشغول به فعالیت هستند قیمت آلو حاج حسنی از 30 هزار تومان آغاز شده و تا 60 هزار تومان نیز در هر کیلو به فروش میرسد.

از همین رو به مشتریان و مصرف کنندگان آلو خشک توصیه میشود برای خرید عمده آلو حتما از مراکزی اقدام به خرید نمایند که به صورت مستقیم از نیشابور محصول را با سورتینگ و بسته بندی مناسب ارسال مینمایند.

توزیع آلو خشک حاج حسنی

توزیع آلو خشک حاج حسنی

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از اصلی ترین مراکز توزیع آلو خشک در سطح کشور است که توانسته رضایت مشتریان خود را در امر قیمت و کیفیت آلو به خوبی جلب کند.

آلو خشک حاج حسنی از مهمترین محصولات این شرکت است که علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز توانسته این محصول را به فروش برساند. توزیع آلو خشک حاج حسنی به صورت مستقیم از کارخانه این شرکت واقع در شهرستان نیشابور که مبدا تولید آلو در ایران است انجام میشود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *