تولید و فروش آلو بخارا خشک نیشابور

آلو خشک

آلو خشک


آیا به دنبال خرید آلو بخارا خشک تازه و مرغوب برای فروش در بازار داخلی و صادرات هستید؟ آیا در جستجوی مکانی هستید که این بار را به طور مستقیم تولید کرده و قیمتهای آن بسیار مناسب باشد؟ تولید و فروش آلو بخارا خشک و همچنین صادرات آن در سالهای اخیر بسیار رونق پیدا کرده است.شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تهیه و تامین این محصول را برای خریداران در حجم های عمده و جزئی بسیار آسان نموده است.

شهرستان نیشابور از قدیم یکی از مراکز تولید آلو در ایران بوده و به جرات میتوان گفت که نمونه آلو بخارا نیشابور در هیچ کجای ایران و جهان وجود ندارد و تنها این شهرستان است که آلو را به روش پوست کنده شده تهیه و فرآوری میکند. انواع مختلفی از آلوها در طعمها و رنگهای مختلف در این شهرستان کشت و در بازار داخلی و خارجی به فروش میرسد.

چرا صادرات آلو بخارا خشک شده پر رونق و پر سود است؟

آلو بخارا جزو انواع میوه های خشک شده است که نه تنها به دلیل ارزش اقتصادی بلکه به دلیل ارزش غذایی در سال های اخیر در بازار های داخلی و خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

با افزایش جمعیت جهان و نیاز روز افزون این جمعیت به مواد غذایی بحث تولید، خرید و فروش و صاردات آلو بخارا خشک شده توجه صادر کنندگان خشکبار را به خود جلب کرده است.هر چقدر که آلو خشک بخارا تولید شده دارای کیفیت بالاتری باشد امکان صادرات و فروش آن در بازار های خارجی بیشتر خواهد بود. امروزه شرکتهای مختلفی در نیشابور اقدام به تولید و بسته بندی آلو بخارا خشک شده مینمایند. همین امر سبب شده تا کار خریداران و صادرکنندگان بسیار آسان تر شود و صادر کنندگان با خرید آلو بخارا خشک باکیفیت هم از لحاظ بازار یابی و هم از لحاظ سود بیشتر توانسته اند بسیار بهتر عمل نمایند.

در واقع خریداران هنگامی که میبینند شما محصول با کیفیتی را تولید و به تاجران و صادرکنندگان فروخته اید، آنها نیز راغب میشوند تا این محصول را از شما خریداری نمایند و به این طریق میتوان به افزایش فروش از طریق صادرات دست یافت.

قیمت فروش آلو بخارا

تولید و فروش آلو بخارا خشک نیشابور

شهرستان نیشابور از مهمترین تولید کنندگان آلو بخار چه بصورت تازه و چه بصورت خشک شده میباشد. ویژگیهای آلو بخارا خشک نیشابور عبارتند از:

  1. آلو خشک نیشابور بصورت پوست کنده شده میباشد و این از مزیتهای آن است که آلو بخارا خشک نیشابور را از سایر آلو خشکهای تولید شده در کشور متمایز نموده است.
  2. آلو بخارا خشک نیشابور دارای طعم ملس و رنگ زرد نباتی میباشد. البته رنگ آلو خشک بسته به عمر تولید آن و همچنین میزان دود دهی در هنگام فراوری میتواند به رنگهای زرد، قهوه ای و نارنجی نیز باشد.
  3. سایز آلو بخارا نیشابور نسبت به سایر آلو های تولید شده در این شهرستان کوچکتر میباشد. از همین رو بهترین آلو خشک برای استفاده در انواع غذاها و خورشتها به شمار میرود.

تولید آلو بخارا در نیشابور در سطح وسیعی انجام شده و با سفر به این شهرستان میتوانید گستردگی باغات آلو را از نزدیک مشاهده نمایید. فروش آلو بخارا خشک در تمام طول سال به دلیل ماندگاری بالای این خشکبار خشمزه انجام میشود.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از قویترین تولید کنندگان و تامین کنندگان آلو خشک با کیفیت در شهرسان نیشابور محسوب میشود.[/box]

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *