تولید و فروش عمده آلو آفتابی و آلو بخارا


تولید آلو خشک به روش های آفتابی و دودی و تیزابی سبب شده تا برای هر سلیقه ای در بازار آلو خشک وجود داشته باشد. در شرکت خشکبار رایکا تولید و فروش عمده آلو آفتابی و آلو بخارا با دقت بالا انجام می شود. خریداران آلو خشک آفتابی باید در نظر داشته باشند که این محصول دارای رنگ تیره بوده و در تولید آن از هیچگونه ماده شیمیایی مانند گوگرد و تیزاب استفاده نشده و ارگانیک می باشد.

فروش عمده آلو بخارا با تخفیف

انواع آلو خشک پر فروش در بازار

در بازار ایران بنا به درخواست مردم انواع آلو خشک به روشهای تیزابی ، دودی و آفتابی تولید می شود که در نظر داریم نمونه های پر فروش آن را به شما معرفی نماییم.

آلو خشک آفتابی چقدر مشتری در بازار ایران دارد و آیا بازار پسند است یا خیر؟

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد آلو خشک آفتابی دارای رنگ تیره و کدر می باشد و در تولید آن از هیچگونه ماده ای استفاده نمی شود لذا در نگاه اول مشتریان فکر می کنند که این آلو مانده و کهنه می باشد چرا که رنگ آن تیره و کدر است. لذا فروشندگان باید برای مشتریانشان توضیح دهند که این محصول ارگانیک بوده و بسیار سالم است. آلو آفتابی در بازار ایران نسبت به نمونه های دودی و تیزابی دارای تقاضای کمتری است اما با روند افزایش آگاهی مردم نسبت به مواد غذایی سالم میزان مصرف آن در حال افزایش است.

آلو بخارا نیز که با استفاده از دود گوگرد فرآوری شده بیشترین میزان فروش را در بازار ایران دارد و اکثر مردم از این محصول خرید می نمایند چراکه رنگ آن روشن و بسیار جذاب بوده و میزان ماندگاری آن نیز در دمای یخچال حدود یک سال و حتی بیشتر می باشد.

آلو خشک تیزابی که در رنگ های سیاه، قرمز و زرد تولید می شوند نیز در جایگاه دوم فروش آلو خشک قرار دارند.

فروش عمده آلو آفتابی و آلو بخارا

برای افرادی که قصد خرید آلو بخارا و الو آفتابی را در حجم بالا دارند خرید از شرکت تولید کننده این محصولات می تواند بسیار مقرون بصرفه و مورد اطمینان از لحاظ کیفیت باشد. شرکت خشکبار رایکا در شهرستان نیشابور که پایتخت تولید آلو در ایران است واقع شده و این محصولات را بصورت مستقیم از شرکت برای خریداران ارسال می کند. در حال حاضر محصولات شرکت رایکا علاوه بر بازار های داخلی در بازار های خارجی نیز بفروش می رسند و مورد استقبال مردم و خریداران عمده آلو خشک قرار گرفته اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *