خرید آلو خشک شابلون مرغوب نیشابور

خرید آلو خشک

خرید آلو خشک شابلون مرغوب با طعم فوق العاده ای که دارد در بازار بسیار رونق دارد و مشتریان زیادی مشتاق به خرید عمده و خرده این محصول که تولید آن در داخل کشور انجام میشود میباشند.

از این میوه خشک بسیار خوش طعم می توان به صورت میان وعده و یا چاشنی و طعم دهنده در غذاها استفاده نمود.

آلو بخارا نیشابور

آلو خشک شابلون

یکی از انواع بسیار درشت آلو خشک تولید شده در کشور آلو خشک شابلون است که به عنوان آلو خشک کالیفرنیا نیز در بازار شناخته می شود.

این محصول را به صورت پوست کنده شده و اسلایس شده به بازار عرضه می‌کنند.

امروزه انواع مختلفی از آلو خشک که به دلیل افت کیفیت آنها در روش سنتی خشک کردن امکان تولید بالای آنها وجود نداشت با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه در سطح عمده خشک شده و با قیمتهای بسیار مناسب به بازار عرضه می‌شوند.

طعم تند و شیرین آلو خشک شابلون سبب شده تا این محصول در بازار دارای طرفداران بسیار زیادی باشد که نحوه تولید آن  بیشتر به صورت اسلایس شده است.

قیمت آلو خشک

خرید آلو خشک شابلون

خوشبختانه آلو خشک در انواع مختلفی در ایران تولید میشود و اکثر تولیدات نیز مربوط به استان های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی میشود.

وجود تنوع بالا و همچنین بصرفه بودن تولید آلو و مهیا بودن شرایط تولید در کشور سبب شده تا تولید آلو در کشور ما در حجم های بسیار بالایی صورت پذیرد که این امر سبب شده تا ایران بعنوان پنجمین تولید کننده آلو در جهان شناخته شود.

اکثر تولیدات آلو در کشور بصورت خشک شده به بازار عرضه میشود که سبب ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای تولید کنندگان میشود و میتوانند محصول خود را به راحتی در تمام طول سال به بازار ارائه کنند.

شما میتوانید آلو خشک شابلون و سایر آلو خشک ها را با قیمت بسیار مناسبی از مجموعه بازرگانی رایکا تهیه نمایید.

منبع: آلو خشک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *