خرید فله انواع آلو خشک با کیفیت

قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی

آلو خشک با کیفیت بصورت فله نیز قابل خریداری است. خرید فله انواع آلو خشک با کیفیت سبب عرضه این محصولات با قیمت پایین می شود. شرکتهایی که قصد بسته بندی خشکبار را دارند و می خواهند با نام خودشان آلو خشک را عرضه کنند جهت تامین انواع آلو خشک با کیفیت می توانند با مجموعه شرکت خشکبار رایکا تماس بگیرند.

انواع آلو خشک با کیفیت قابل عرضه در این مجموعه

ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک در جهان شناخته می شود. لذا تنوع آلو خشک تولید شده نیز بسیار بالا است و بالغ بر بیست نوع تجاری آلو خشک در باغات و مراکز تولید آلو خشک در شهرهای مختلف ایران تولید می شود.

در این مجموعه که با هدف ارتقاء سطح صادرات آلو خشک کشور تاسیس شده انواع آلو خشک با کیفیت جهت صادرات تولید شده و با بسته بندی های مورد نیاز مشتریان بسته بندی می شود.

انواع آلو خشک قابل عرضه در این مجموعه شامل آلو خشک های تولید شده در استانهای خراسان و آذربایجان شرقی می شود که عبارتند از:

  • آلو خشک پوست کنده شده ملس
  • آلو خشک پوست کنده شده ترش
  • آلو خشک پوست کنده شده شیرین
  • آلو خشک با پوست زرد رنگ
  • آلو خشک با پوست سیاه رنگ
  • آلو خشک با پوست قرمز رنگ

خرید فله انواع آلو خشک با کیفیت

بسیاری از شرکت های نوپا و کارگاه های بسته بندی خشکبار به دنبال محلی برای خری فله انواع الو خشک با کیفیت هستند تا با بسته بندی آنها علاوه بر ایجاد اشتغال سود خوبی نیز بدست آورند.

همواره بسته بندی های جزئی و جذاب سبب ایجاد ارزش افزوده برای تولید کنندگان شده است.

شرکت خشکبار رایکا تامین کننده انواع آلو خشک است و با ایجاد تنوع در محصولات خود سعی نموده تا خواست همه مشتریان را برآورده نماید.

از طریق این شرکت شما می توانید نسبت به تهیه انواع آلو خشک مورد نیازتان در کیفیت های مختلف اقدام نمایید و خرید فله آلو خشک با قیمت پایین را تجربه نمایید.

شرکت خشکبار رایکا با به کارگیری باغات مخصوص تولید آلو در شهرستان نیشابور تولید محصولات با کیفیت را از ابتدای آن یعنی تولید میوه آلو پیگیری می نماید. از همین رو محصولات شرکت ما قابلیت صادرات بالایی به کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای اروپایی را دارا هستند.

جهت خرید فله انواع آلو خشک با کیفیت این شرکت می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *