صادرات آلو بخارا امسالی به کانادا

فروش عمده آلو بخارا با تخفیف

صادرات آلو بخارا امسالی به کانادا رونق خوبی داشته و در حال افزایش می باشد. آلو بخارا نیشابور در کنار انواع خشکبار ایرانی که در جهان پر آوازه هستند مانند پسته ، زعفران، زرشک، کشمش و … به کانادا ارسال می شود. داشتن قیمت رقابتی در بازار تورنتو و ونکوور که از بازار های اصلی فروش محصولات ایرانی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.

آلو بخارا خوب با بهترین کیفیت و بسته بندی های صادراتی توسط شرکت خکبار رایکا به کانادا صادر می شود.

آلو خشک

فروش آلو بخارا نیشابور در کانادا

انواع خشکبار ایرانی در بازار های کشور کانادا فروش بالایی دارد. ایرانیان مقیم کانادا بزرگترین خریداران محصولات ایرانی را در این کشور تشکیل می دهند.

با توجه به اینکه کانادا جزو کشورهای دموکراتیک است و با اکثر کشورهای جهان رابطه دارد صادرات محصولات ایرانی به این کشور سخت و دشوار نیست.

آلو بخارا از جمله خشکاری است که به تازگی در بازار های کانادا به فروش می رسد. رعایت استاندارد های مواد غذایی کشور کانادا کمک می کند تا در صادرات آلو بخارا به این کشور به مشکل بر نخورید.

خرید آلو بخارا به ریال ایران و فروش آن به دلار کانادا در این کشور سود بسیار بالایی را برای صادر کنندگان آلو بخارا به کانادا به همراه خواهد داشت.

فروش آلو بخارا نیشابور در کانادا اگر با رعایت اصول بهداشتی تولید و بسته بندی آلو بخارا توسط تولید کننده همراه باشد می تواند بصورت دائم افزایش پیدا کند چراکه آلو بخارا محصولی است بسیار خوش طعم و مقوی.

خرید عمده آلو بخارا

صادرات آلو بخارا امسالی به کانادا توسط کدام شرکتها در ایران انجام می شود؟

برای صادرات آلو بخارا امسالی به کانادا از آنجایی که به تازگی انجام میشود و نیاز است که بازار کانادا را به خوبی بشناسید بهتر است که در مراحل اول این کار را با همکاری شرکتهایی که تجربه صادرات آلو بخارا به کانادا را دارند انجام دهید.

در زمان صادرات آلو بخارا به کانادا در صورتی که مشتری حساسیت بیشتری جهت کیفیت آلو بخارا داشته باشد بهتر است که موارد زیر را انجام دهید:

  • دریافت آنالیز بهداشتی از آزمایشگاه مواد غذایی
  • دریافت مجوزهای تولید از سازمان غذا و دارو
  • سورت و بسته بندی آلو بخارا در حضور نماینده مشتری

شرکت خشکبار رایکا از زمان تاسیس خود همواره بر صادرات آلو بخارا به کشورهای مختلف جهان تاکید داشته از همین تمام قوانین مربوط به تولید آلو بخارا صادراتی را رعایت نموده است.

محصولات این شرکت همز لحاظ کیفیت و هم از لحاظ بسته بندی مطابق با استانداردهای صادراتی هستند.

از طرفر تجربه این شرکت در زمینه صادرات آلو بخارا به کشورهای مختلف می تواند در اختیار خریدارن آلو بخارا قرار گیرد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *