روش صادرات آلو بخارا به پاکستان

صادرات آلو بخارا به پاکستان

کشور پاکستان یکی از بزرگترین کشورهای خریدار آلو بخارا از ایران است و همه ساله مقدار زیادی از آلو بخارا در بسته های 5 و 10 کلو گرم توسط این شرکت به پاکستان صادر می شود. این شرکت با تاجران مختلفی نیز برای صادرات آلو بخارا به پاکستان وارد همکاری شده و اطلاعات و تجارب خود را بعلاوه تامین محصول صادراتی در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

ما در شرکت خشکبار رایکا بهترین روش صادرات آلو بخارا به پاکستان را با خریداران و افرادی که قصد صادرات این محصول را دارند در میان گذاشته و با آنها همکاری می نماییم.

صادرات آلو بخارا به پاکستان

چرا آلو بخارا در پاکستان طرفداران زیادی دارد؟

داشتن اطلاعات کامل در مورد فرهنگ و ذائقه غذایی مردم برای صادرات یک محصول خوراکی و غذایی بسیار مهم است. اینکه ما بدانیم میزان استفاده از یک محصول کشاورزی در ان کشور چقدر است و یا اینکه آیا آن محصول کشاورزی با ذائقه غذایی مردم سازگار است یا نه واقعا ضروری است و موجب پیروزی و یا شکست ما در صادرات یک محصول می شود.

آلو بخارا نیز از این قاعده مستثنی نبود و از آن پیروی می کند. کشور پاکستان از عمده خریداران آلو بخارا است و اکنون حجم بالایی از آلو بخارا تولید شده در خراسان به این کشور صادر می شود ام چرا مردم این کشور به آلو بخارا علاقه مند شده اند؟

آلو بخارا خشکباری است که می توان از آن در بسیاری از غذا ها و خورشتها استفاده نمود که طعم بسیار خوبی به انها می دهد و یک چاشنی بسیار خوشمزه است. آلو بخارا دارای خاصیت خنک کنندگی است و در مناطق گرمسیری و شرجی خوردن آن می تواند تا حد خوبی دمای بدن را کاهش دهد. وجود مواد معدنی مختلف و ویتامین ها نیز مزید بر علت شده تا مردم کشور پاکستان از این محصول حتی بیشتر از ایرانی ها استقبال نمایند.

صادرات آلو بخارا به پاکستان

آشنایی با شرکت تولید و عرضه کننده آلو بخارا صادراتی

شرکت خشکبار رایکا یک شرکت معتبر و شناخته شده در شهرستان نیشابور است که در زمینه تولید آلو بخارا در حجم بالا فعالیت می کند. همه ساله تاجران از شهرها و کشورهای مختلف با این شرکت ارتباط برقرا کرده و سفارش خرید آلو بخارا صادراتی را می دهند. چراکه در این شرکت سعی شده تا مشتری مداری به نحو احسنت انجام شود و کیفیت آلو بخارا در حد صادراتی و مورد رضایت خریداران باشد.

این شرکت با تولید آلو بخارا و فروش مستقیم آن با قیمت های بسیار مناسب به خریداران در سراسر کشور سبب شده تا دست واسطه ها از بازار آلو بخارا کوتاه شده و مردم بیشتری بتواند از این محصول پر فایده استفاده و در غذاهای خود از آن بهره ببرند.

کارشناسان این مجموعه با حس تعهد به مشتری توضیحات کاملی را در مورد محصول و نحوه خرید و ارسال آن به مشتریان می دهند و آنها را در خرید آلو بخارا باکیفیت یاری می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *