بهترین روش صادرات آلو بخارا به روسیه

صادرات آلو بخارا به روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان است که دارای جمعیت بالایی می باشد. این کشور به دلیل داشتن آب و هوای بسیار سرد مساعد تولید اکثر محصولات کشاورزی نیست و مایحتاج مورد نیاز خود را از کشورهایی همچون ایران و ترکیه وارد می کند. آلو بخارا از جمله این محصولات است که در ادامه بهترین روش صادرات آلو بخارا به روسیه را توضیح می دهیم.

صادرات آلو بخارا به روسیه نیازمند داشتن اطلاعات اولیه می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

صادرات آلو بخارا به روسیه

مهمترین کالاهایی که روسیه وارد می کند

کشور روسیه انواع مختلفی از کالاهای صنعتی و کشاورزی را وارد می کند که از جمله آنها می توان به تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات برقی، وسایل نقلیه، دارو، محصولات پلاستیکی، محصولات پزشکی، میوه و خشکبار، آهن آلات و مواد شیمی آلی اشاره نمود.

صادرات آلو بخارا به روسیه

ایران بنا به آمار در سال گذشته بالغ بر 530 میلیو دلار کلا به روسیه صادر نموده که رشد قابل توجهی نسبت به سال های قبل داشته است. البته نزدیک بودن کشور های ایران و روسیه از نظر سیاسی و عضویت ایران در پیمان اوراسیا سبب شده تا صادرات ایران به روسیه افزایش داشته باشد.

صادرات میوه و خشکبار از ایران به روسیه بیشترین میزان صادرات به این کشور را به خود اختصاص داده و بالغ بر 200 میلیون دلار می باشد.

صادرات آلو بخارا به روسیه

صادرات آلو بخارا نیز در میان صادرات خشکبار به روسیه بوده که در سالهای خیر در حال افزایش می باشد. تولید مداوم و بالای آلو بخارا و استفاده از بسته بندی های مناسب با بازار روسیه و شناخت این بازار به صادر کنندگان آلو بخارا کمک کرده تا بازار جدیدی به اسم بازار روسیه را پیدا کنند و از این رهگذر سود خوبی را نصیب خود و تولید کنندگان آلو بخارا در ایران نمایند.

چگونه صادرات آلو بخارا به روسیه را انجام دهیم؟

همانطور که گفته شد شناخت بازار روسیه برای فروش آلو بخارا در این کشور بسبار مهم است. آلو بخارا یی که برای کشور روسیه در نظر گرفته می شود باید دارای سایز درشت و طعم ملس باشد طعم های ترش و شیرین خرداران کمتری در این کشور دارند.

قبل از صادرات آلو بخارا باید تمام مراحل آزمایشگاهیی را برای این محصول انجام دهید تا با ارائه لیست تحلیل محصول به مشتری اور را از بابت سالم بودن جنس آگاه نمایید.

بسته بندی نیز بسیار مهم است که برای آلو بخارا بیشتر از بسته های 10 و 5 کیلو گرم استفاده می شود. این محصول بعد از رسیدن به کشور روسیه دوبار بسته بندی شده و در بسته های کوچک به مراکز فروش عرضه می شود.

بهترین روش صادرات آلو بخارا به روسیه و آساترین آن همکاری با مجموعه های تولید کننده و صادر کننده آلو بخارا است که تجربه فروش آلو بخارا به دیگر کشور ها را دارند. شرکت خشکبار رایکا با تجربه بالا، آلو بخارا را برای تاجران تولید و با انجام تمام مراحل مر بوط به صادرات آن به کمک آنه می آید تا بتوانند در کمترین زمان صادرات خود را انجام دهند و از سود آن برخوردار شوند.

برای کسب مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *