صادرات آلو بخارا رسمی نیشابور


آلو بخارا رسمی نیشابور یکی از انواع آلو خشک تولید شده در این شهرستان است که بسیار خوش طعم می باشد. صادرات آلو بخارا رسمی نیشابور به دلیل قیمت مناسب آن بسیار سود آور است. شرکت خشکبار رایکا تولید کننده عمده آلو بخارا رسمی است. برای دریافت قیمت آلو بخارا رسمی صادراتی و کشورهای خریدار آن می توانید با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

 

آلو و فرآورده های آن

آلو و فرآورده آن جز محصولاتی است که در چند سال اخیر تولید آن رشد چشمگیری داشته و در اکثر شهر های ایران تولید آن انجام می شود.

شهرستان نیشابور عمده تولید کننده آلو در کشور است و اکثر باغات نیشابور به تولید آلو اختصاص یافته است و بیشتر این آلو ها بصورت خشک شده به بازار عرضه می شوند.

از آلو فراورده های مختلفی بدست می آید که از جمله آنها می توان به:

  • آلو خشک
  • لواشک
  • ترشک
  • انواع دسر
  • آب آلو اشاره نمود.

صادرات آلو بخارا رسمی نیشابور

آلو بخارا جزو خشکباری است که صادرات ان در حال افزایش است و بازار های کشورهای همسایه از مهمترین مقاصد مصرف آلو خشک ایران هستند.

در بین انواع آلو خشک تولید شده در ایران آلو بخارا رسمی بیشترین میزان صادرات را در کشور داشته و آن هم به دلیل نوع خشک کردن و طعم و شکل ظاهری آلو بخارا رسمی می باشد.

نوع بسته بندی نیز از عوامل تاثیر گذار در صادرات است که با بسته بندی هایی که در شرکت خشکبار رایکا انجام می شود توانسته ایم رضایت مشتریان خارجی را جلب نماییم.

کیفیت آلو بخارا رسمی نیز بسیار مهم است که باید توسط تولید کنندگان رعایت شود. مرحله دستچین کردن یا همان سورتینگ از مهمترین مراحل تولید آلو صادراتی است که باید توسط نیروهای ماهر انجام شود.

فروش انواع آلو خشک نیشابور

همانطور که بیان شد نیشابور تولید کننده عمده آلو خشک در کشور است. ارقام دیگر آلو خشک نیز در این شهرستان تولید شده که قابلیت صادرات بالایی دارند.

تا کنون آلو خشک نیشابور توسط شرکت خشکبار رایکا به کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا، امارات، پاکستان و هند صادر شده است.

لذا تجربه شرکت در امر صادرات و فروش انواع آلو خشک در بازار داخلی و صادراتی بسیار بالا بوده که می توانیم آن را با سایر شرکتهای تجاری و بازرگانان به اشتراک بگذاریم.

قیمت امروز آلو بخارا رسمی نیشابور

قیمت آلو بخارا سال 99 تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نداشته و حداقل برای آلو بخارا رسمی تغییر زیادی را نمی توان مشاهده کرد.

اما در بازار امروز همانطور که شاهد هستیم قیمت بسیاری از اقلام دچار نوسان است و با قیمت ارز بالا و پایین می رود. شاید در ابتدا فکر کنید که آلو محصول کشاورزی ایران است و به قیمت ارز ارتباطی ندارد اما باید گفت که قیمت خود آلو تغییر انچنانی ندارد بلکه قیمت بسته بندی، قیمت نهاده های مانند کود، دستمزد کارگر و … در قیمت نهایی آلو خشک تاثیر گذار هستند.

لذا برای دریافت قیمت های روز بهتر است که با کارشناسان فروش آلو خشک شرکت خشکبار رایکا تماس بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *