شرکت صادرات آلو بخارا | صادرات آلو بخارا به پاکستان

فروش عمده آلو خشک صادراتی

پاکستان یکی از کشورهایی است که آلو بخارا در حجمهای عمده و بسیار بالا به این کشور صادر می شود و مردم این کشور از بزرگترین مصرف کنندگان این محصول می باشند. شرکت صادرات آلو بخارا رایکا، صادرات آلو بخارا به پاکستان را در طول سال در حجم های مختلف و به صورت ماهیانه انجام می دهد و در این مسیر با تاجران دیگر نیز همکاری کرده و آلو بخارای مورد نیاز آن‌ها را هم تامین می کند.

شرکت صادرات آلو بخارا

آلو بخارا های موجود در بازار

بهتر است که بدانید در ایران انواع مختلفی از آلو بخارا تولید می شود که دارای رنگ، طعم و شکل ظاهری مخصوص به خود هستند و تنها در شهرستان نیشابور که تولید کننده عمده آلو بخارا در ایران است بالغ بر ۱۰ نوع آلو توسط باغداران تولید و به صورت میوه و یا خشک شده به بازار عرضه می گردد.

  • بعضی از آلو‌بخارا ها دارای سایز ریز و طعم ملس هستند که به آلو بخارای رسمی نیز شهرت دارند. این نوع آلو بخارا بیشترین میزان صادرات به پاکستان را دارد.
  • نمونه دیگر از آلو بخارا وجود دارد که به آلوی شوقان معروف است. این نوع آلو بخارا دارای سایز درشت و هسته جدا می باشد و از طعم ملس برخوردار است.
  • یک نمونه دیگر که بسیار پرفروش است آلوی حاج حسنی است. این نوع آلو نیز دارای سایز درشت است و طعم آن کمی نسبت به دو مدل دیگر ترش تر است.
  • و نمونه پرفروش آخری که می توان از آن نام برد آلوی طرقبه سبز است. این نوع آلو دارای طعم شیرین و سایزهای ریز متوسط و درشت است و بیشترین خریداران این مدل بنکداران در بازار داخل هستند.

شرکت صادرات آلو بخارا

نحوه صادرات آلو بخارا به کشورهای دیگر

برای صادرات آلو بخارا به کشورهای دیگر باید به ذائقه مردم آن کشور توجه داشت و این که قبلاً چه نوع آلویی را مورد مصرف قرار می داده اند. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد وضع اقتصادی آن کشور می باشد. بعضی از کشورها به دلیل ضعیف بودن از نظر اقتصادی خریدار آلو بخارا با کیفیتهای بسیار پایین می باشند. کشورهای مانند هند، پاکستان و بنگلادش از جمله این کشورها هستند.

نوع بسته بندی نیز برای صادرات بسیار مهم است. بسته بندی علاوه بر محکم بودن و نگهداری از محصول در طول مسیر باید دارای شکل ظاهری مناسبی نیز باشد تا به راحتی بتوان آن را در بازار بفروش رساند.

اگر قصد صادرات آلو‌بخارا دارید و تاکنون این کار را انجام نداده اید و به دنبال مجموعه ای هستید که بتواند شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کند و محصول مورد نیاز شما را نیز با قیمت بسیار مناسب و پایین تامین کند می توانید هم اکنون با مشاور این مجموعه تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

شرکت صادرات آلو بخارا

شرکت صادرکننده آلو بخارا به پاکستان

شرکت صادر کننده آلو بخارا به پاکستان در شهرستان نیشابور مشغول به فعالیت است. در این شرکت انواع مختلفی از آلوبخارا در بسته بندی های مورد نیاز بازار پاکستان موجود بوده و این شرکت علاوه بر صادرات مستقیم آلو بخارا به پاکستان و دیگر کشورهای جهان با تاجران و صادرکنندگان دیگر نیز همکاری می نماید تا بتوانند بهترین نوع آلو بخارا تهیه و به آسانی به کشورهای دیگر صادر نمایند.

شرکت خشکبار رایکا صادرکننده آلو بخارا در گرید بندی های مختلف است یعنی هم آلو بخارا ارزان قیمت در این شرکت موجود بوده و هم آلو بخارای با کیفیت بالا و با قیمت های بالاتر که برای دریافت نمونه و کسب اطلاع از آخرین قیمت ها و محصولات موجود در شرکت می توانید با مشاورین این مجموعه در تمام روزهای هفته تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *