فروش مستقیم آلو خشک قطره طلا


از انواع آلو خشکهای موجود در بازار آلو خشک قطره طلا میباشد که حدود یک ماه تا یک ماه نیم زودتر از دیگر آلوها رسیده و روانه بازار میگردد. فروش مستقیم آلو خشک قطره طلا از درب کارخانه توسط شرکت خشکبار رایکا انجام می شود که قیمت های ارزانی را نیز به همراه داشته است.

معرفی آلو قطره طلا

از نظر ظاهری دارای رنگ زرد است و از همین رو به آلو قطره طلا شهرت یافته است. نوع خشک شده آن دارای طعمی ترش بوده و برای استفاده افرادی که ذایقه ترش دارند بسیار مناسب است و از آن میتوان بعنوان چاشنی در انواع خورشتها استفاده نمود.

این محصول در اواخر تابستان از باغات استان خراسان برداشت شده و پایین ترین قیمت را در بین انواع آلو دارد. در حال حاظر شرکت های تولید کننده ترشک و لواشک از خریداران عمده آلو قطره طلا هستند.

فروش مستقیم آلو خشک قطره طلا و مزایای آن

پس از معرفی آلو خشک قطره طلا نوبت به خرید این محصول است. برای خرید آلو خشک قطره طلا راهای مختلفی وجود دارد که خرید مستقیم آلو خشک از کارخانه جزو بهترین راه ها می باشد.

  • فروش آلو خشک به قیمت درب کارخانه
  • حذف دلالان و واسطه ها
  • ارسال مستقیم از کارخانه برای خریدار
  • کاهش هزینه های خرید
  • انتخاب نوع بسته بندی، تعدادی از مزایای فروش مستقیم آلو خشک قطره طلا از کارخانه می باشد.

قیمت روز آلو خشک قطره طلا در مجموعه رایکا

شرکت خشکبار رایکا تولید کننده عمده آلو خشک در خراسان است و کارگاه های این شرکت در شهرستان نیشابور مشغول به تولید آلو خشک بسته بندی شده در حجم بالا می باشند.

تولید بالا و استفاده حداکثری از عوامل تولید و همچنین خرید مستقیم آلو از باغات سبب کاهش هزینه های تولید در این شرکت شده و قیمت آلو خشک قطره طلا در این شرکت بسیار پایین است.

کارشناسان این مجموعه مشاوره های لازم در مورد قیمتها و همچنین نحوه خرید و فروش آلو خشک در بازار داخلی و خارجی را به مشتریان توضیح می دهند. فقط کافی است که فرم مربوط به اطلاعات تماس را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *