خرید آلو صادراتی و درجه 1 ایرانی

قیمت عمده آلو بخارا

محصول آلو در شهر های مختلف ایران تولید شده که خرید آلو صادراتی و درجه 1 ایرانی که به کشور های مختلف جهان صادر شده و جایگاه ویژه ای دارد از طریق این مجموعه بازرگانی با قیمت بسیار مناسب امکان پذیر شده است.

دلیل کیفیت بالای آلو خشک های ایران، آب و هوای بسیار خوب و خاک بسیار حاصلخیز و غنی برای تولید انواع آلو و سایر محصولات باغی می باشد که با فراوری مناسب این محصولات می توان آنها را به کشور های مختلف با قیمت های بسیار خوب و حاشیه سود بسیار بالا صادر نمود.

آلو خشک های صادراتی ایرانی

آلو خشک های صادراتی ایرانی به دلیل داشتن کیفیت بالا و طعم بسیار مناسب می تواند جایگاه بسیار خوبی را در بازار سایر کشورها از آن خود نماید.

آلو خشک های تولید شده ایران خواص درمانی فوق العاده ای دارند و باعث بهبود عملکرد بدن می شوند که مهمترین آنها بهبود عملکرد دستگاه گوارش است.

از جمله آلو خشک هایی که صادرات آن در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته می‌توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  1. آلو خشک بخارا
  2. آلو خشک سیاه
  3. آلو خشک زرد یا طلایی

جالب است که بدانید محصولات فرآوری شده به دست آمده از آلو خشک نیز می‌توانند برای صادرات گزینه بسیار مناسبی برای تاجران و صادر کنندگان مواد غذایی باشد که از جمله آنها می‌توان به انواع لواشک، آلوچه و ترشک که در بین کودکان و زنان طرفداران بسیاری دارد اشاره نمود.

خرید آلو صادراتی و درجه 1

همانطور که گفته شد آلو خشک ایرانی در کشورهای مختلف از بازار بسیار خوبی برخوردار بوده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است و این خوراکی خوشمزه فروش گسترده ای پیدا کرده است.

یکی از روش هایی که می توان خرید آلوی صادراتی و درجه 1 را با قیمت بسیار مناسب انجام داد خرید به صورت عمده و کلی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر کاهش قیمت و هزینه‌های جانبی خرید از جمله حمل و نقل دارد.

این مجموعه فروش انواع آلو خشک را همراه با بسته بندی محصول برای صادرات در دستور کار خود قرار داده است و آماده همکاری با صادرکنندگان میباشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *