خرید آلو بخارا در بسته بندی صادراتی

خرید آلو بخارا

آلو بخارا


خرید آلو بخارا در بسته بندی صادراتی می تواند کار را برای افرادی که قصد صادرات این محصول به کشورهای مختلف  دارند بسیار ساده و آسان نماید. این شرکت تولید کننده آلو بخارا صادراتی و دیگر انواع آلو بخارا از جمله نمونه های ممتاز و درجه یک و همچنین نمونه هایی با کیفیت پایین تر جهت استفاده برای امر فرآوری میباشد.

بسته بندی یکی از عوامل تاثیر گذار در امر صادرات میباشد و با انجام یک بسته بندی مناسب میتوان محصول را با ارزش افزوده بسیار بیشتری به فروش رساند امری که بسیاری از کشورهای تولید کننده محصولات کشاورزی به آن بصورت خرفه ای پرداخته اند.

میزان تاثیر گذاری بسته بندی در فروش

میتوان از بسته بندی بعنوان حفاظت محصول در هنگام توزیع یاد کرد که یک تعریف بسیار ساده از آن میباشد.

طراحی بسته بندی و استفاده از رنگهایی که در ذهن مشتریان تاثیر گذار باشند بسیار در امر فروش نیز تاثیر گذار بوده و تا سالها میتوانید فروش خود را تضمین شده بدانید.

از آنجایی که لازم است هر کالایی مخصوصا محصولات غذایی، در زمان فروش مشاهده شود و ارتباط مناسبی با خریدار برقرار نماید. بنابراین توجه به طراحی ظاهری مناسب برای یک محصول اهمیت زیادی پیدا میکند. بیان تصویری یک کالا ، بیش از کلمات ، در ذهن مشتری ماندگار شده و در زمان خرید کالا توسط وی ، به شناسایی آن محصول کمک شایانی میکند.

خرید آلو بخارا در بسته بندی صادراتی

 

بسته بندی آلو بخارا با توجه به نیاز مشتری صورت می پذیرد که محصول را برای چه بازاری و چه کشوری درخواست دارد و نوع فروش محصول نیز به چه صورت میباشد یعنی اینکه به صورت خرده فروشی است و یا اینکه قصد فروش محصول را به صورت عمده و در بسته بندی های فله دارد.

این مرکز با توجه به سابقه طولانی که در امر صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف دارد انواع بسته بندی ها را برای این محصول جهت بازارهای داخلی و صادراتی در نظر گرفته و انجام میدهد.

خرید آلو بخارا

 

علاوه بر این می توانید برای صادرات آلو خشک به کشور مورد نظرتان با مشاورین این مرکز ارتباط برقرار کرده آن نظر آنها را نیز در امر صادرات این محصول جویا شوید.

منبع: مرکز عرضه عمده آلو بخارا در کشور

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *