شرکت صادراتی آلو بخارا مرغوب

آلو بخارا مرغوب

آلو خشک شمس


شرکت صادراتی آلو بخارا مرغوب انواع این محصول را در کیفیت های مختلف تولید کرده و همراه با بسته بندی صادراتی به کشورهای مختلف صادر می نماید. تولید محصول آلو خشک با توجه به نیاز مشتریان امری است که در این مجموعه بسیار رعایت شده است و هموار کوشیده ایم تا بهترین نوع از آلو خشک را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

صادرات آلو بخارا

صادرات آلو بخارا در سال های اخیر در کشورمان از رشد چشمگیری برخوردار بوده و سالانه بر میزان صادرات آن به کشورهای مختلف افزوده می شود و هر روزه به میزان تقاضای این محصول با توجه به شناخت مردم از خواص درمانی این خشکبار خوشمزه و کاربردهای فراوانی که این محصول در تهیه مواد غذایی دارد افزوده شده است.

خواص آلو بخارا

یکی از عناصر حیاتی برای بدن که در مقدار زیادی در آلو خشک وجود دارد عنصر پتاسیم می‌باشد این ماده معدنی نقش اساسی در بسیاری از عملکرد های حیاتی بدن دارد که از جمله آنها می توان به تنظیم مایعات و کارکرد مناسب عضلات بدن اشاره نمود. وجود پتاسیم کافی در بدن می‌تواند فرد را از بیماری‌های قلبی و کلیوی در امان نگه دارد.

شرکت صادراتی آلو بخارا

این مجموعه یکی از شرکت هایی است که کار صادرات آلو بخارا را در سطح بسیار گسترده ای به کشور های مختلف از جمله هند، پاکستان و امارات انجام میدهد.

منبع: مرکز عرضه عمده آلو بخارا در کشور

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *