شرکت بسته بندی و صادرات آلو بخارا درجه یک

صادرات آلو بخارا

صادرات آلو بخارا در این مجموعه با بهترین کیفیت و گرید ممکن و تولیدات ممتاز شهرستان های استان خراسان رضوی از جمله نیشابور و مشهد در کارتون های ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی بسته بندی شده و برای مشتریان از درب کارخانه به تمام نقاط کشور ارسال می گردد. در این مجموعه بسته بندی و صادرات آلو بخارا درجه یک نیز با توجه به نیاز مشتریان در کشورهای مختلف انجام می شود و این مجموعه یکی از بزرگترین تامین کنندگان و صادر کنندگان آلو بخارا در کشور می باشد.

تولید بهترین آلو بخارا صادراتی

اگر در زمینه صادرات آلو بخارا و دیگر اقلام خشکبار فعالیت دارید به خوبی به این موضوع واقعه هستید که یکی از بهترین انواع آلو خشک تولید شده در کشور که بیشترین میزان صادرات را نیز دارند آلو بخارایی هستند که به آنها آلو بخارای رسمی و یا مجلسی گفته می شود و مصرف بسیار بالایی نیز در داخل کشور دارند.

این محصول که به صورت صورت شده و کاملاً یکدست می باشد در مناطقی از شهرستانهای نیشابور و مشهد که عمدتاً کوهپایه هستند رشد و نمو پیدا می کند که روال تولید و خشک کردن آلو به دو روش زیر انجام می شود.

  • در روش اول ابتدا آلوها را پوست می گیرند و در مخزن هایی که دود گوگرد در آنجا جریان دارد قرار می دهند تا محصول پس از حدود نصف روز فرآوری شود و سپس در مقابل نور آفتاب قرار می‌دهند تا آلو شیره خود را از دست بدهد و خشک شود.
  • در روش دوم که به روش آفتابی و ارگانیک معروف است آلو های پوست کنده شده را برروی سبدهای چوبی قرار می دهند و به صورت کاملاً طبیعی بدون هیچ‌گونه افزودنی اجازه می‌دهند تا در مقابل نور آفتاب خشک شوند.

طبیعتاً اگر به دنبال محصول درجه ۱ و بازار پسند هستید بهتر است که آلوی بخارایی را انتخاب کنید که به روش اول فرآوری شده باشد چراکه در این روش رنگ آلوبخارا بسیار زرد و مشتری پسند است و فروش آن بسیار راحت تر می باشد. علاوه بر این میزان ماندگاری آلو بخارای دودی نسبت به آلو بخارای آفتابی بسیار بالاتر بوده و امکان کرم زدگی و خراب شدن بار در آن بسیار کم است.

ولی اگر آلوبخارا برای مصرف شخصی نیاز دارید بهتر است که از مدل آفتابی آن استفاده کنید چرا که این محصول ارگانیک بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی برای فرآوری آن استفاده نشده است البته ناگفته نماند که آلو بخارای آفتابی دارای رنگ سیاه بوده و قیمت آن نیز از آلو بخارای دودی بسیار بالاتر است.

صادرات آلو بخارا به کشورهای مختلف

با وجود اینکه این مجموعه در در شهرستان نیشابور که مرکز تولید آلو بخارا در ایران است واقع شده است ولی با توجه به نیاز مشتریان خود قدرت تامین انواع آلو خشکه تولید شده در کشور را نیز دارد چراکه بازارهای کشورهای مختلف به علت وجود سلایق غذایی متفاوت با یکدیگر فرق می کند و ممکن است یک کشور خواهان خرید آلو بخارای نیشابور باشد و کشوری دیگر خواهان خرید آلو خشک می باشد که با پوست خشک شده و دارای رنگ سیاه می باشد.

لذا ما در این مجموعه که توانسته ایم که با ارتباط مستقیم با کشاورزان استان های مختلف نسبت به تامین آلو خشک برای صادرات گام مهمی برای تاجران و بازرگانانی که در زمینه صادرات خشکبار فعال هستند برداریم از همین رو این این قدرت را داریم که انواع آلو خشک را با کیفیت بالا برای مشتریانمان تهیه و تامین کنیم.

بسته بندی آلو بخارا و انواع دیگر آلو خشک نیز با توجه به نیاز مشتریان انجام می شود و اگر مشتری خواهان بسته بندی با برند خود باشد می توانیم این کار را برای او انجام دهیم.

شرکت بسته بندی آلو بخارا برای صادرات

در این مجموعه محصولی که تولید می شود با بهترین کیفیت ممکن آماده شده یعنی تمام آلو هایی که دارای کیفیت پایین هستند یا رنگ آنها سیاه می‌باشد از محصول اصلی جدا شده و به صورت کاملاً یکدست آماده بسته بندی می گردند.

بسته بندی نیز در کارتون های پنج کیلو و ۱۰ کیلویی خالص انجام میشود و جنس کارتون نیز با توجه به نیاز مشتری می‌تواند سه لایه پنج لایه و یا تلسکوپی باشد که نمونه های پنج لایه و تلسکوپی برای صادرات بهترین گزینه می باشند چرا که از استحکام بالایی برخوردار هستند.

این مجموعه علاوه بر اینکه در زمینه تولید انواع آلو خورشتی برای صادرات فعالیت دارد و تجربه فراوانی در این زمینه کسب کرده است در زمینه صادرات مستقیم آن نیز می تواند با مشتریان خود همکاری نماید به این صورت که اگر شخصی از خارج از کشور با مجموعه ارتباط برقرار می کند و نمایندگی در داخل کشور ندارد می توانند با ثبت سفارش در واحد فروش مجموعه تمام موارد مجوز ها از جمله مجوزهای بهداشتی استاندارد گمرک و ترانزیت را بر عهده خود مجموعه قرار دهد و محصول را درب انبار در کشور مقصد دریافت نماید.

برای اطلاع از محصولات تولید شده در شرکت و همکاری با این مجموعه برای صادرات آلو بخارا و دیگر انواع آلو خشک می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی موجود در این سایت با مدیران فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. بدون شک همکاری با این مجموعه می‌تواند سودآوری بسیار خوبی برای مشتریان همیشگی آن داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *