عمده فروشان آلو بخارا خشک شده

شرکت توزیع کننده آلو بخارا

آلو از جمله میوه های شیرین و محبوب است که در فصل تابستان به عمل می آید. درباره آلو بخارا خشک چه میدانید؟ خواص آلو بخارا خشک چیست؟ چگونه می‌توان آلو را خشک کرد؟ ویژگی های آلو بخارا خشک مرغوب چیست؟ چگونه می‌توان نوع مرغوب آن را تهیه کرد؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛

امروزه مصرف آلو بخارا خشک شده بدلیل خواص بی نظیر و طعم لذیذ افزایش یافته و به دنبال صنایع مربوط به آن گسترش و رونق پیدا کرده است. قیمت آلو بخارا خشک در شهرهایی مثل تهران به نوع بسته بندی، کیفیت آن، نحوه خشک کردن و غیره بستگی دارد. مشتریان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت آن به سایت اینترنتی معتبر مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش خشکبار آلو بخارا نمایند.

عمده فروشان آلو بخارا خشک شده

روش های خشک کردن آلو بخارا

روش های خشک کردن آلو بخارا اگر در نظر دارید آلو بخارا خشک آفتابی را خودتان در منزل تهیه کنید به دستور پیشنهادی زیر توجه کنید: آلوهایی که برای این کار انتخاب می کنید باید گوشتی باشند و بهتر است شیرین باشند. شاخه های آلو هارا جدا کنید و آن ها را بشویید. سپس یک قابلمه آب را روی اجاق گذاشته و صبر کنید تا حسابی به جوش بیاید و مقدار کمی نمک در آن بریزید. آلو ها را ۵ تا ۵ تا داخل آبجوش بریزید و بعد از اینکه دیدید پوست روی آلو ها ترک خورده آن ها را از آبجوش خارج کنید و به آرامی پوست روی آنها را کنده و در سینی یا ظرفی مناسب، با فاصله از هم بچینید.

سینی ها را زیر آفتاب بگذارید تا آلو ها خشک شوند و مرتب به آن ها سر بزنید؛ چون ممکن است به حدی خشک شوند که فقط یک هسته باقی بماند! اضافه کردن نمک به آبجوش اختیاری است و در بعضی از دستورات از روغن نیز استفاده می شود که سلیقه ای است. اگر فضای مناسب با آفتاب مستقیم ندارید، می توانید آلو ها را د خانه و جلوی پنکه خشک کنید ولی باید مراقب تهویه مناسب هوا باشید تا آلو ها کپک نزنند. بهتر است در فصل گرم آلو خشک آفتابی درست کنید تا سریع تر خشک شوند و بابت خراب شدن آن ها نگرانی نداشته باشید. معمولا این آلو ها اگر نمکی هم باشند، آنقدر خوش طعم اند که می توان به عنوان تنقلات نیز مصرف نمود.

نکاتی اساسی در تهیه آلو بخارا خشک

آلو خشک که به آن آلو بخارا گفته می‌شود، جزو خشکبار محسوب می‌شود. آلو از آنجایی که مناسب فصل زمستان بوده و در سایر فصل ها یافت نمی‌شود، آن را خشک می‌کنند تا هم خواص آن حفظ شود و هم بتوان در سایر فصول از آن استفاده کرد. از این خشکبار هم می‌توان در میان وعده استفاده کرد و هم می‌توان از آن در تهیه غذاهایی همچون آش به کار برد که بسیار طعم لذیذی به غذاها می‌دهد.

آلو بخارا سرشار از ویتامین C بوده و با تقویت دستگاه ایمنی بدن باعث کاهش بروز بیماری هایی همچون آنفولانزا، سرماخوردگی، آسم و گلودرد می‌شود. حاوی آهن و فولات بوده که از کم خونی جلوگیری کرده و برای رشد جنین و کودکان بسیار مفید است به همین دلیل مصرف آن به زنان باردار توصیه می‌شود. به دلیل فیبرهای محلول از چاقی جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن طبیعی بدن می‌شود.

از روش های خشک کردن آلو برای تهیه آلو بخارا می‌توان به استفاده از فر و دستگاه های صنعتی اشاره کرد و اما آسان ترین و سالم ترین روش، آلو بخارا آفتابی است. در این روش آلو ها را در جایی نزدیک آفتاب پهن می‌کنند به طوری که نور مستقیم آفتاب به آن نتابد چون در آن صورت آلو ها فاسد می‌شود.

آلو بخارا مرغوب و باکیفیت دارای ویژگی هایی مثل پوسته کاملا چروکیده و بدون سوراخ است چرا که هر گونه سوراخ یا یدست نبودن رنگ نشان دهنده نفوذ آفت و حشرات به درون آن است. گوشت آن در عین حال که چروکیده است دارای نرمی خاصی است و خیلی سفت و خشک نیست. مزه آن کمی شیرین تر و بهتر از آلو بوده و بسیار خوش مزه است.

عوامل موثر در کیفیت آلو بخارا خشک شده

عوامل موثر در کیفیت آلو بخارا خشک شده می دانید که یکی از بهترین روش های نگهداری آلو بخارا خشک، نگهداری این میوه خشک در یک محیط کاملا خشک و بدون رطوبت است چرا که محیط خشک و عاری از نمناکی، آلو بخارا خشک را از هرگونه خرابی یا پایین آمدن کیفیت و طعم کاملا مصون نگه می دارد که نکته بسیار مهمی در این زمینه به شمار می رود. در واقع از دیگر روش های نگهداری آلو بخارا خشک، استفاده از یخچال ها و دستگاه های مناسب در این زمینه است چرا که محیط این دستگاه های مخصوص و یخچال ها به گونه ای است که میوه ها و آلو های خشک را از خراب شدن مصون می نماید. جالب است بدانید استفاده از انواع سطل های خشک، شیشه های مخصوص برای نگهداری آلو خشک، جعبه های پلاستیکی و کارتنی، کارتن های مخصوص و بزرگ و… از جمله روش های دیگری است که افراد برای نگهداری آلو بخارا خشک می توانند استفاده کنند.

مصرف آلو خشک به عنوان ملین

آلو بخارا خشک و دیگر انواع آلو خشک، سرشار از آنتی اکسیدان و فایبرهای مفید برای بدن می‌باشد. حتی کارشناسان و متخصصان امر تغذیه بر این باورند که، مواد مغذی و املاح موجود در آلو بخارا بیشتر از میوه تازه آن بوده و قادر است املاح مورد نیاز بدن را تا حدود زیادی تامین نماید. آلو بخارا محصولی از مناطق خراسان بوده و در آن جا از نوعی آلو، آلو بخارا تهیه می‌شود. واژه «بخارا» به منطقه ای از خراسان اشاره دارد. آلو بخارا علاوه بر طعم و مزه خوشایندش در تهیه انواع خورشت و خوراک ها و چاشنی ها، اثرات درمانی داشته و در طب سنتی، کاربرد فراوانی دارد.

مصرف آلو بخارا به دلیل نیاسین موجود در آن، برای بیماری‌های ناشی از فشار خون بسیار مفید است و به بهبود عملکرد قلب و عروق کمک شایانی می‌کند. همچنین، از آلو بخارا، جهت کاهش وزن استفاده می‌شود. خوردن مرتب آلو بخارا و یا نوشیدن آب آن، جریان خون را در بدن افزایش داده، سوخت و ساز بدن و متابولیسم را تحریک کرده و به راحتی کمک می‌کند چند کیلو وزن اضافه را از بین ببرید. بهبود وضعیت گوارشی و یبوست، دفع سموم بدن، بهبود عملکرد کبد و روده ها، از دیگر خواص آلو بخارا می‌باشد که به کاهش طبیعی وزن بدن کمک می‌کند. تاثیر استفاده از آلو بخارا در گرفتگی عضلات نیز مشاهده می‌کنید. اسید سیتریک موجود در این میوه مغذی، به این عملکرد کمک می‌کند.

توزیع بی واسطه آلو بخارا خشک شده

توزیع بی واسطه آلو بخارا خشک شده آلو بخارا خشک شده در حقیقت از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین میوه های خشک می باشد که معمولا به علت مواد مغذی و پروتئینی عالی، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد که از لحاظ علمی و پزشکی نیز این مسئله کاملا مورد تایید است. باید گفت قیمت آلو بخارا خشک شده به صورت فله برای تمامی خریداران و مشتریان نوعی مزیت و امتیاز به حساب خواهد آمد چرا که افراد با خرید فله ای می توانند از قیمت های ارزان بهره مند شوند.

در حقیقت باید گفت، مصرف آلو خشک معمولا توسط افراد به چندین شکل صورت می پذیرد که معمول ترین مصرف آن، استفاده و خوردن معمولی آلو بخارا خشک توسط افراد و مردم می باشد چرا که آلو خشک را نیز مانند میوه های خشک دیگر می توان به راحتی مصرف کرد و از ارزش غذایی بالای آن، بهره جست. باید گفت از دیگر راه های مصرف آلو بخارا خشک، استفاده آن توسط آشپز ها و رستوران ها در انواع خورشت ها و غذاهای آماده می باشد چرا که مصرف آلو خشک در غذا نیز طعم خاص خود را دارد و معمولا این نوع مصرف طرفداران خاص خود را نیز دارا می باشد که موضوع بسیار جالبی در این زمینه است.

در واقع همواره باید دقت داشته باشیم که به صورت کلی در مصرف آلو بخارا خشک به هر صورتی، مسائل و نکات بهداشتی را رعایت کنیم تا از ارزش غذایی این میوه خشک کاسته نشود چرا که مصرف آلو خشک غیر بهداشتی و بی کیفیت نه تنها ارزش غذایی ندارد بلکه ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای هم چون مسمومیت های غذایی شود.

تولید عمده آلو بخارا خشک شده

قیمت آلو بخارا خورشتی به عوامل زیادی بستگی دارد عواملی همچون نوسانات بازار می‌تواند موجب بالا، پایین رفتن قیمت آلو بخارا خشک شده شود جهت اطلاع یافتن از آخرین تغییرات قیمت این آلوهای خشک شده می توانند با شماره ای که در همین سایت قرار می‌گیرد، تماس حاصل فرمایید تا به واحد فروش متصل شوید و از آخرین تغییرات قیمت این آلوهای خشک شده اطلاع یابید. آلو بخارا خشک شده در صورتی که به صورت عمده فروشی عرضه شود قیمت بسیار ارزان تر را به همراه خواهد داشت قیمت عمده فروشی همان قیمتی است که ما به مراکز پخش آلو بخارا و فروشنده آلو بخارا می فروشیم یعنی شما با این خرید قیمت یک مشتری معمولی را نمی‌دهد و قیمت یک عمده فروشی را پرداخت می کنید.

همچنین این قیمت، قیمت کارخانه ای می باشد در نرخ کارخانه‌ای شما قیمت مستقیم آن را می‌پردازد به عبارت دیگر قیمت‌های واسطه مانند هزینه نگهداری از این آلوهای خشک شده، هزینه نقل و انتقالات اضافه به مکان های متعدد و هزینه‌های از این قبیل را پرداخت نمی‌کند و فقط قیمت کارخانه ای آن را می پردازید. همچنین در مرکز فروش ما تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است که موجب شده است این قیمت از قیمت اصل خود نیز ارزان تر شود و این یعنی یک خرید بسیار سودمند و ارزشمند برای شما. سفارش آلو بخارا را در این سایت انجام دهید.

ارزش این کالا بسیار بالاتر از قیمت خود آن می باشد به عبارت دیگر کیفیت و جنسی که این آلوهای خشک شده دارد باید شما را مشمول قیمت بیشتر کند ولی ما قیمت را در سطح پایین نگه داشته ایم و قیمت کمتر از ارزش خود آن را برای شما در نظر گرفته ایم. قیمت این آلوهای خشک شده در سطح بازار، قیمت معمولی می باشد و شما مشمول هزینه‌های اضافی شده در بالا می شوید ولی در صورتی که از مرکز خرید ما دریافت کنید این خرید شامل هزینه عمده فروشی و هزینه کارخانه به صورت هر دو می شود و همچنین به دلیل تخفیف های ذکر شده در بالا این خرید برای شما بسیار به صرفه تر و مناسب تر از خرید در سطح بازار است.

مراکز خرید آلو بخارا خشک شده

مراکز خرید آلو بخارا خشک شده آلو بخارا عمده یکی از چاشنی های خوشمزه ای است که در کنار خوراک مرغ و کوفته و همچنین از قدیم در غذاهای سنتی ایرانی مثل سوپ ها و خورش آلو و بعضی آشها ریخته شده و لعاب و طعم بسیار خوبی به این غذا ها می دهد. همانطور که گفتیم قسمتی جدایی ناپذیر غذا های ایرانی آلو بخارا است و چه بهتر که در تهیه غذا ها از آلو بخارا خشک شده آفتابی استفاده شود که فرایند تولید آن طبیعی تر است.

قیمت آلو بخارا خشک به عوامل متعددی مثل فراوانی محصول، کیفیت محصول، نحوه ی خشک کردن آن و هزینه های مربوط به حمل و نقر و فروش بستگی دارد و چون این محصول مورد نیاز هر خانه ای است، بهتر است به مقدار زیاد از مراکز معتبر و با قیمت مناسب تهیه گردد. همچنین می توان بدون صرف وقت و هزینه، به راحتی و با قیمت پایین و مناسب از فروشگاه های آنلاین نیز این محصول را خریداری کرده و از عطر و طعم آن در غذا هایتان لذت ببرید.

قیمت آلو بخارا خشک شده بسیار مناسب است این قیمت از آنجایی که عرضه به صورت مستقیم در ایران انجام می شود ارزانتر از بازار است به عبارت دیگر شما این توزیع را مستقیما از کارخانه دریافت می کنید و هزینه بسیار کاهش یافته تری را می پردازید. هزینه ای که برای شما ایجاد می شود هزینه ی کارخانه ای آلو خشک شده می‌باشد که بسیار مقرون به صرفه تر از سطح بازار است.

آلو بخارا فله خشک شده، مناسب استفاده در غذا، طب سنتی و جلوگیری و درمان بعضی امراض بکار می‌رود. این محصول با طبع سرد و تر مناسب رفع گرمازدگی و سردرد می‌باشد. خرید گسترده آلو بخارا خشک شده ارزان بصورت بسته بندی و یا فله نیز انجام می‌شود. در ادامه با روش های تولید این محصول آشنا می‌شوید.

فروش مستقیم آلو بخارا خشک شده در نمایندگی های این محصول صورت می گیرد. فروش مستقیم این محصول، آن هم توسط نمایندگی مزایت هایی دارد از جمله این که کالا با قیمتی مناسب تر به دست مشتری می رسد زیرا واسطه ها حذف شده و همچنین دست دلالان و سودجویان از این محصول کوتاه شده است. و همچنین وقتی پخش مستقیم محصول توسط نمایندگی صورت می گیرد شما می توانید خریدی با ضمانت بالا داشته باشید زیرا نمایندگی ها مراکز فروش با اعتباری هستند و همین اعتبارشان خرید شما را ضمانت می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *