فروش کلی آلو بخارا زرد ممتاز


آلو بخارا را می توان از پرفروش ترین آلوهای موجود در بازار به حساب آورد که کارخانه عرضه این محصول اقدام به فروش مستقیم آن نموده است. بنابراین نه تنها می توان آلو بخارا زرد و مرغوب را با قیمت فوق العاده تهیه نمود؛ بلکه امکان تهیه آن با بهترین کیفیت و تازگی نیز وجود خواهد داشت.

انواع آلو بخارا زرد در حال حاضر در بسته بندی های متنوعی جای گرفته و درجه بندی های متفاوتی از کیفیت را هم در خود جای داده اند؛ یعنی می توان از آنها هم آلو بخارای درجه یک و هم آلو بخارای درجه دو را مشاهده کرد. چیزی که مسلم می باشد؛ این است که قیمت آلو بخارا زرد عمده و درجه یک نسبت به نمونه های دیگر بیشتر بوده؛ اما در عوض کیفیت و مزه آن حرف ندارد. پس اگر به دنبال تهیه آلو بخارا با کیفیت هستید و قیمت برایتان مهم نیست؛ می توانید این نوع را انتخاب نموده و به لیست خرید خود اضافه نمایید.

لازم به ذکر می باشد که آلو بخارای زرد مرغوب و درجه یک متعلق به نیشابور بوده و حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است؛ چه بسا که خریداران خارجی نسبت به این آلو تمایل و رغبت بیشتری را نشان داده و باعث افزایش فروش آن در سطح جهانی گشته اند.

فروش کلی آلو بخارا زرد ممتاز

راهنمای خرید آلو بخارا

راهنمای خرید آلو بخارا آلو بخارا از آلوهای بسیار خوش رنگ و مشتری پسندی است که علاوه بر درخشش در بازار داخلی، توانسته در بازارهای خارجی نیز خوش بدرخشد. پس علاوه بر ارزش غذایی زیاد این محصول، می توان ارزش تجاری بالایی را هم از آن مشاهده نمود. اما موضوعی که در این بخش تصمیم داریم به آن بپردازیم؛ ارزش این محصول نیست؛ بلکه فوایدی است که از آلو بخار می توان دریافت. البته از این آلو، فایده های بی شماری قابل دریافت خواهند بود؛ اما می خواهیم یکی از آثار بارز که در اثر مصرف این آلو به دست می آیند را عنوان نماییم و آن هم این است که لکه زرد یا ماکولا را که در شبکیه چشم ایجاد می شود را از بین برده و حتی می تواند جلوی شکل گیری مجدد آن را بگیرد.

البته شرط برخورداری از این مزیت آلو بخارا این است که هر روز به تعداد سه وعده باید آن را مورد استفاده قرار داد؛ در این صورت است که خطر پیشرفت این بیماری کاسته خواهد شد. طریقه مصرف آن هم به این صورت است که می توان آلو ها را به سالادی که کنار غذا سرو می شود؛ اضافه نمود و بنابراین مزیت مورد نظر را از آن دریافت نمود.

مرکز خرید آلو بخارا خانگی در تهران، اراک، فردوس، شیراز و یزد واقع است. جهت تهیه این محصول با قیمت ارزان تر به مراکز مذکور مراجعه نمایید. همچنین محصولات ما، به مراکز فروش خشکبار سراسر کشور توزیع می‌شود و از آن جا در اختیار شما مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. از آن جا که هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است، لذا امکان خرید غیر حضوری را برای افرادی که زمان کافی برای خرید را ندارند فراهم کرده ایم تا در هر نقطه از کشور که هستند بتوانند از طریق مراجعه به سایت های ما و یا تماس تلفنی به ما، سفارش خود را ثبت نموده و خریدی راحت، مطمئن و به صرفه را تجربه نمایند.

آلو بخارا زرد تقویت کننده سیستم هاضمه

برخی از نکاتی که می بایست در مورد آلو بخارا دانست به شرح زیر می باشد: آلو بخارا از خواص بی نظیری برخوردار است. به طوری که مصرف آن می ‌تواند سلامت جسمی را به دنبال داشته باشد. چرا که طبق آنالیز های صورت گرفته روی آن مشخص شده که انواع ویتامین ها و عناصر مورد نیاز بدن در آن یافت می شود. از این رو جایگاه ویژه هم در رژیم غذایی و هم از نظر دارویی دارد. وجود عناصر مختلف در آن موجب شده که به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی شناخته شود. مصرف آن همراه با غذاهای مختلف یا به صورت جداگانه می تواند بدن را مقاوم نموده و مانع از بروز بیماری های مختلف گردد. همچنین آبرسانی به پوست را افزایش می دهد و سبب داشتن پوستی شاداب و روشن می گردد.

دیگر خواص آلو بخارا این است که خون را تصفیه می‌کند. در نتیجه قادر به پاکسازی بدن بوده و برای از بین بردن سموم مختلف در کبد نیز گزینه مناسبی به شمار می رود. همچنین قابلیت از بین بردن صفرا را هم دارد. برای کاهش وزن طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که فشار خون بالا دارند به خوردن این خشکبار توصیه می شوند. یکی دیگر از نقش های موثر آلو خشک در بدن کاهش کلسترول خون می باشد. از این رو به عنوان یک داروی طبیعی برای رفع این مشکل به کار می رود. برای رفع ویار نیز می‌توان از آن استفاده نمود. وجود آهن فراوان در آلو خشک نیز به رفع کم خونی منجر خواهد شد.

افزاسش قدرت فعالیت ذهنی با آلو بخارا زرد

افزاسش قدرت فعالیت ذهنی با آلو بخارا زرد بسیاری از افراد تفاوت میان آلو بخارا زرد و آلو خورشتی را با یکدیگر نمیدانند. جهت آشنایی با این تفاوت ها با ما همراه باشید. از لحاظ اندازه، آلو بخارا زرد، تقریبا درشت بوده و رنگ آن قرمز روشن و متمایل به طلایی می‌باشد. هسته این محصول نسبتا کوچک بوده و رنگ آن زرد کمرنگ است. شما میتوانید از این محصول در غذا هایی مانند خورشت آلو و مرغ استفاده کنید، اما باید بدانید که این نوع آلو زمان زیادی برای نرم شدن و پختن نیاز دارد. حداقل 2 ساعت زمان برای پختن آن نیاز دارید.

اگر به رنگ آلو خورشتی توجه کنید، متوجه خواهید شد که متمایل به قهوه ای تیره بوده، اندازه آن کوچک بوده و دارای هسته ای نسبتا بزرگ می‌باشد. همان طور که از نام این خوراکی معلوم است برای خورشت قابل استفاده می‌باشد. زمان پخت آن نسبت به آلو زرد خیلی کمتر است. حدود نیم ساعت زمان برای پختن آن کافی می‌باشد. یکی دیگر از تفاوت های این دو محصول، مزه آن ها است. برخی از آلو های خورشتی ترش، بعضی شیرین و برخی از آن ها نیز ملس هستند. در حالیکه طعم اغلب آلو های زرد ملس و متمایل به شیرین می‌باشد و به ندرت شما طعم ترش را در آن ها احساس خواهید نمود.

از لحاظ نرم بودن میتوان گفت آلو زرد نسبت خورشتی سفت تر است. علت آن هم این است که آلو خورشتی پر آب تر بوده و قبل از خشک شدن کامل آب آن توسط آفتاب، آن را بسته بندی می‌کنند.

تاثیر آلو بخارا زرد در بیماران تصلب شرائین

قطعا تمام مواد غذایی که در طبخ خورش ها به کار برده می شود از خواص بسیاری بهره مند هستند تا ایمنی و سلامت و انرژی کافی را برای بدن فراهم کنند. آلو زرد خورشتی یک از مواد غذایی پر خاصیتی است که اگر اندکی از آن ها را بدانیم موارد مصرف بیشتری را برایش در نظر می گیریم.

تناسب اندام، وزن، سلامت

قطعاً حفظ سلامتی بدن، تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل، حفظ سلامت پدست از مواردی هستند که اکثر ما سعی در ایجاد آن داریم، آلو بخارا می تواند در این زمینه نقش پر رنگی را ایفا کند.

مشکلات گوارشی و دیابت

دیابت، یبوست، اختلالات گوارشی از سری بیماری هایی هستند که هر کسی را آزرده کرده و به وحشت می اندازد، همچنین هزینه بسیاری هم تحمیل خواهد کرد اما استفاده از آلو بخارا می تواند ازبدن در مقابل بروز این ناراحتی ها محافظت کند.

بیماری های قلبی

اکسید شدن کلسترول در رگ های خونی باعث بروز مشکلات قلبی فراوانی می شود که می تواند جان افراد را به خطر اندازد. آلو بخارا به علت آن که منبع قوی از آنتی اکسیدان ها به شمار میرود باعث جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد به بدن می شود و سلامت قلب شمارا حفظ می کند.

انواع سرطان

واژه سرطان همیشه باعث رعب و وحشت می شود اما شما به راحتی می توانید بدن خود را در مقابل این بیماری سخت و دردناک مقاوم سازید. آلو بخارا در جلوگیری از سرطان های روده، سینه و مجاری تنفسی نقش بسیار مفید و موثری دارد. ویتامین آ و قدرت آنتی اکسیدانی که در این میوه وجود دارد باعث می شود سرطان های دهانی و غیره هرگز بروز پیدا نکنند.

قیمت عمده آلو بخارا زرد صادراتی

قیمت عمده آلو بخارا زرد صادراتی اصولاً آلو انواع و اقسام مختلفی دارد که می توان تمامی آنها را خشک نمود و برای پخت غذاهای مختلف استفاده کرد. اما بهترین گزینه برای تهیه آلو بخارا، نوع زرد، رسیده و شیرین این میوه می باشد، زیرا نه تنها طعم آن بسیار خوشایند و دلپذیر است، بلکه دارای ظاهری بسیار شفاف، درخشان و زیبا بوده و مصرف آن در غذاهای مختلف طعم و رنگ منحصر به فردی به آنها می بخشد.

و اما اگر بخواهیم این محصول بی نظیر را به انواع مختلف تقسیم بندی کنیم باید آنها را در 2 گروه زیر قرار دهیم:

  • آلو بخارا زرد آفتابی: برای تهیه این نوع آلو، ابتدا نوع گوشتی و درشت آن را انتخاب کرده، برای مدت کوتاهی در آب جوشانده، سپس آن را آبکش کرده، بر روی آن مقداری نمک یا شکر پاشیده و در یک سینی بزرگ پهن کرده و در معرض نور آفتاب قرار می دهند تا به صورت کاملاً طبیعی خشک شوند.
  • آلو بخارا زرد صنعتی: برای تولید این محصول، بهترین آلوها را در حجم گسترده از کشاورزان خریداری کرده و پس از اینکه آنها را با آب شسته و تمیز می نمایند، پوست آنها را با استفاده از دستگاه های مخصوص از گوشت آن جدا کرده و بر روی سبد های دستگاه خشک کن قرار می دهند تا تمامی رطوبت موجود در آن از بین رفته و یک آلو بخارا خشک و زیبا به دست آید.

بازار عرضه آلو بخارا زرد اعلاء

درخت میوه آلو بخارا تازه معمولاً در مناطق شمالی کشورمان و شهرهایی مانند کرمانشاه و شیراز کاشته می شود و میوه آن در فصل تابستان کاملاً رسیده و آبدار می گردد. از این میوه شیرین و خوشمزه می توان بسیاری از محصولات را تهیه نمود و در سایر فصل های سال نیز از آنها استفاده کرد که یکی از بهترین آنها آلو بخارا زرد آفتابی می باشد که امروزه در تمامی بازارهای کشورمان از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این روزها در کشورمان مراکز مختلفی وجود دارند که می توان از طریق آنها اقدام به خرید آلو بخارا زرد به صورت عمده نمود و از آن برای پخت غذاهای مختلف استفاده کرد؛ مجموعه اینترنتی ما نیز یکی از این مراکز است که سالهاست در این زمینه به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع آلو بخارا زرد آفتابی را با قیمت مناسب به مشتریان خویش تقدیم می نماید. بسیاری از صاحبان رستوران های سنتی و مراکز تهیه غذا و حتی مردم عادی برای مصارف شخصی خود، این آلوهای خوشرنگ و خوش طعم را تهیه کرده و توسط آن جلوه و طعم خاصی به غذای خود می بخشند.

تمامی خواصی که ذکر شد در آلو بخارا ارگانیک به وفور دیده می شود فقطکافیست دقت داشته باشید تا مرغوب ترین محصول را با اطمینان از کیفیت آن خریداری نمایید. در بازار فروش آلو بخارا افرادی حضور دارند که به دلیل تجربه و شناخت دقیقی که طی سال ها فعالیت و کشب و کار در زمینه به دست آورده اند می توانند بهترین نوع آلو بخارا را در اختیارتان قرار دهند. سفارش آلو بخارا را به صورت آنلاین انجام دهید.

توزیع بی واسطه آلو بخارا زرد باکیفیت

توزیع بی واسطه آلو بخارا زرد باکیفیت از جمله میوه هایی که بخش عمده آن صرف فرآوری کردن و تولید محصولات جانبی می گردد. یکی از معروف‌ترین فرآورده‌های آن آلو بخارا می باشد. این محصول به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به معرفی کارخانه تولید آلو بخارا زرد شیراز پرداخته می شود. صادرات آلو بخارا از ایران زیاد است.

قیمت آلو بخارای زرد عمده در بازار شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. کیفیت محصول و همچنین نوع آلو هایی که در تهیه این خشکبار به کار می رود، از جمله عواملی است که قیمت خرید آن را دچار تغییر می کند. همچنین نحوه فرآوری آن هم از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید برای تهیه آلوی زرد می‌بایست دود گوگرد استفاده نمود. این فرآیند باید مطابق استانداردهای مجاز صورت بگیرد تا هم رنگ محصول را خوشرنگ تر نماید و هم طعم آن را تحت تاثیر قرار ندهد. نوع بسته بندی آلو بخارا نیز موجب ایجاد نوسانات قیمتی می شود. خرید عمده آن به خاطر حذف واسطه های فروش و بهره مندی از تخفیفات مختلف موجب کاهش قیمت آن در مقایسه با سایر مراکز فروش می‌شود.

آلو بخارا به دلیل خواص و فواید بی شماری که دارد، در بازار های داخلی و خارجی از مشتریان خوبی برخوردار است و فروش آلو بخارا مشهد به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن بازار خرید پر رونقی دارد. این محصول به دلیل فروش خوب در بازار های خارجی همه ساله مقداری از آن را صرف صادرات محصول به سایر کشور ها می کنند و از این طریق ارز خوبی وارد کشور می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *