فروش آلو بخارا حاج حسنی اصل نیشابور

صادرات آلو بخارا درجه یک به امارات

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع آلو در ایران می باشد و سالانه حجم های بالایی از این محصول به کشورهای مختلف صادر می شود. یکی از پرطرفدارترین انواع آلودگی های تولید شده در نیشابور آلو بخارای حاج حسنی است که دارای سایز بزرگ و طعم نسبتاً ترش می باشد. فروش آلو بخارا حاج حسنی اصل نیشابور با قیمتهای بسیار مناسب در تمام طول سال توسط این مجموعه انجام می شود و قادر هستیم تا این محصول را جهت صادرات به کشورهای مختلف برای مشتریانمان تهیه و تامین کنیم.

ویژگی های آلو بخارای حاج حسنی

آلو بخارای حاج حسنی یکی از انواع آلودگی های تولید شده در شهرستان نیشابور است که دارای سایزی نسبتاً بزرگ و کشیده می باشد و طعم آن ترش است از این محصول می توان برای استفاده در انواع غذاها و خورشت ها بهره برد و به عنوان یک چاشنی طعم خوبی به این غذاها می دهد.

این آلو دارای پوستی به رنگ بنفش است که برای خشک کردن باید پوست آن را جدا کرد کار پوست کردن آلو بخارا پروسه‌ی بسیار زمان بر است که توسط کارگران به صورت دستی انجام می شود که یکی از عوامل افزایش قیمت آلو خشک بخارا همین است متاسفانه در کشور ما هنوز دستگاهی برای پوست کندن آلو تولید نشده است.

پس از مرحله پوست کندن گوشته آلو بخارا که به رنگ زرد باشد نمایان می شود و در نهایت می توان آلو های پوست کنده شده را توسط دستگاه های خشک کن میوه و یا در مقابل نور آفتاب و در فضای باز خشک نمود که استفاده از دستگاه خشک کن می تواند به مراتب کیفیت محصول را بالاتر ببرد و سرعت عمل را در تولید آلو خشک بسیار افزایش دهد.

قیمت آلو بخارای حاج حسنی با کیفیت

آلو بخارای حاج حسنی یکی از بهترین انواع آلودگی تولید شده در شهرستان نیشابور است که در سطح استان های ایران بسیار پرطرفدار می باشد مخصوصاً استان تهران که بیشترین میزان مصرف آلو بخارای حاج حسنی را به خود اختصاص داده است این محصول به دلیل ظاهر بسیار مشتری پسند ای که دارد از فروش بالایی نیز برخوردار است.

بسیاری از فروشگاه ها و شرکت ها مواد غذایی این محصول را به فروش می رسانند و از این راه توانسته اند سود خوبی را نیز نصیب خود گردانند.

قیمت آلو بخارای حاج حسنی با توجه به کیفیت و سایز آن مشخص میشود همچنین اگر برای بسته بندی کردن آن از نوع خاصیت بسته بندی استفاده شود قیمت آن نیز در محصول نهایی تاثیر خواهد داشت یعنی اگر محصول به صورت فله به بازار عرضه شود قیمت آن نسبت به محصولات بسته بندی شده پایین تر خواهد بود.

این محصول را می توانید به صورت عمده از شرکت بازرگانی خشکبار رایکا خریداری نمایید و در هنگام خرید از تخفیف های خوبی نیز برخوردار شوید.

محصولات این مجموعه تماماً به صورت صورت شده و درجه بندی شده و در کیفیت های مختلف تولید می‌شوند که با توجه به سفارش مشتری به آنها تحویل داده می شود معمولاً محصولاتی که برای بازار داخلی ایران به فروش میرسند دارای کیفیت های بسیار بالایی نیز هستند چرا که مشتریان ایرانی در خرید آلو خشک بسیار دقیق عمل می کنند.

صادرات آلو بخارای حاج حسنی به کدام کشورها انجام میشود؟

یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای افرادی که قصد خرید و فروش محصولات خشکباری را دارند خرید و فروش آلو بخارا میباشد و صادرات آلو بخارا که سالانه سود خوبی را نصیب تاجران این محصول گردانیده است.

از همین رو شاهد این امر هستیم که تاجران زیادی برای خرید آلو بخارای حاج حسنی و انواع دیگر آلو بخارای نیشابور به این شرکت مراجعه می‌کنند و سفارش حجم بالایی از این محصولات را دارند از ویژگی های مهم شرکت خشکبار رایگان این است که می‌تواند در طول سال آلو خشک مورد نیاز تاجران را برای آنها باکیفیت بالا تامین نماید و این عزیزان دغدغه از بابت تامین بارشان نخواهند داشت.

از آنجایی که آلو بخارای حاج حسنی جزوه انواع لوکس آلوی تولید شده در ایران محسوب می شود قیمت آن نیز نسبت به آلی های دیگر کمی بالاتر است از همین رو تاجرانی که این محصول را خریداری می کنند اکثراً از کشورهایی هستند که از نظر اقتصادی دارای وضع خوبی می باشند و مردم انها قدرت خرید این نوع آلوها را دارند اکثر کشورهای اروپایی و کانادا و امریکا از خریداران عمده آلو بخارای حاج حسنی محسوب می‌شوند.

اگر شما نیز قصد صادرات آلو بخارا دارید و یا قصد خرید آلو بخارای حاج حسنی را با قیمت مناسب برای فروش در بازار داخل کرده‌اید می توانید هم اکنون با مشاورین ما که در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان هستند تماس حاصل نمایید و از آخرین جزئیات و قیمت های محصولات این شرکت مطلع شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *