فروش آلو بخارا شمس ممتاز

فروش آلو بخارا شمس ممتاز

فروش آلو بخارا شمس ممتاز به بهترین قیمت در این مرکز فروش بصورت اینترنتی و حضوری انجام میگردد. آلو بخارا شمس از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین محصولات خشکبار به شمار میرود که تقاضا خرید از آن بسیار زیاد میباشد.

آلو بخارا شمس از محصولات تولیدی شهرستان نیشابور میباشد که از مرغوب ترین محصولات این شهرستان است. از این محصول جهت صادرات نیز استفاده میشود و بیشتر مشتریان آن کشور های همسایه ایران میباشند.

آلو بخارا شمس

آلو بخارا شمس به چندین روش مختلف خشک میشود اما در کیفیت آن تاثیر چندانی ندارد. 

  • تیزابی
  • آفتابی
  • دودی
  • دستگاه های خشک کن

تمامی این روش ها مورد استفاده میباشد. اما برخی از شرکت های تولیدی برای خشک کردن هرچه سریعتر این محصول از دستگاه خشک کن آلو استفاده میکنند که بسیار پر کاربرد میباشد.

فروش آلو بخارا شمس ممتاز

کشور های وارد کننده آلو بخارا شمس

همانطور که گفته شد کشور های همسایه ایران بیشترین مصرف این محصول دارند. کشور هایی ماننده ، روسیه ، افغانستان ، امارات ، قطر ، پاکستان از جمله مشتریانی میباشند که دائماً این محصول را از ایران وارد میکنند.

کشور هایی ماننده پاکستان و یا افغانستان اغلب این محصول بصورت فله خریداری میکنند زیرا از نظر قیمت پایین تر از نوع درجه یک آلو بخارا شمس میباشد.

اما کشور های روسیه ، امارات و قطر به دلیل موقعیت تجاری که در اختیار دارند بیشتر این محصول را بصورت سورتینگ و در بسته بندی های صادراتی سفارش میدهند.

فروش آلو بخارا شمس ممتاز

فروش آلو بخارا شمس ممتاز

آلو بخارا شمس در این مجموعه بصورت اینرنتی و حضوری امکان پذیر میباشد. چناچه مشتریانی که راه دور تا این شرکت دارند و یا خارج از کشور هستند میتوانند بصورتی اینترنتی محصول خود را سفارش دهند. خرید حضوری نیز برای مشتریانی که قصد خرید حضوری از این مجموعه را دارند نیز امکان پذیر میباشد. نحوه ارسال بار از از شرکت بازرگانی خشکبار رایکا به طرق مختلف صورت میگیرد.

  1. باربری ترمینال
  2. تیپاکس و نظیر آن
  3. پست 
  4. شرکت های باربری

جهت سفارش و خرید عمده این محصول میتوانید با مدیریت فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *