فروش آلو بخارا صادراتی مستقیم از کارخانه

قیمت آلو

فروش آلو بخارا صادراتی در این مرکز به فروش می رسد و صادر کنندگان این محصول می توانند به صورت عمده این محصول را خریذاری نمایند. در این مرکز خرید و فروش آلو بخارا به قیمت ارازان تری از سایر مراکز دیگر می باشد. و مناسب برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد.

از مهم ترین دلایل استفاده از آلو بخارا استفاده از آن به عنوان چاشنی در غذاها، شربت و … است.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلو بخارا در دنیا می باشد که سالانه مقدار زیادی از آن را به کشور هایی مثل: امارات، عراق، پاکستان و هند صادر می کند.[/box]

فروش آلو بخارا صادراتی

انواع ارقام صادراتی آلو بخارا

آلو بخارا یکی از محصولات معروف صادراتی در کشور های دیگر می باشد که بیشترین و مرغوب ترین آن در استان خراسان رضوی می باشد که این محصول سالانه به مقدار زیادی برداشت و تولید می گردد. که در فروش آلو بخارا صاردراتی نقش مهمی دارد که شهرت دارد. شهرستان نیشابور یکی از مناطقی است که بیشترین تولید آلو بخارا در آن صورت می گیرد.

از سایر ارقام صادارتی آلو بخارا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آلو شمس
  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو طرقبه
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو شوقانی

فروش آلو بخارا صادراتی

بسیاری از شرکت و صادر کنندگان که در کشور هستند که در زمینه صادرات آلو بخارا فعالیت می کنند. و اکثر آنها این موضوع را نمی دانند که این محصول را باید از کدام فروشنده آلو بخارا صادراتی خریداری کنند که برایشان مقرون به صرفه باشد.

این مرکز از تولید کنندگان و عرضه کنندگان آلو بخارا در سطح کشور می باشد. این مجموعه این امکان را برای تاجران و خریداران فراهم آورده است که بتوانند محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنند.

فروش آلو بخارا صادراتی

فروش آلو بخارا صادراتی مستقیم از کارخانه

شما جهت خرید آلو بخارا به صورت عمده می توانید با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *