فروش آلو شوقانی خشک شده

فروش آلو شوقانی خشک شده

فروش آلو شوقانی خشک شده بدون پوست بصورت دودی و آفتابی آماده عرضه به تمام مشتریان و تجار محترم از طریق سایت بازرگانی خشکبار رایکا میباشد و شما عزیزان بدون محدودیت میتوانید این محصول را در تناژ مختلف و یا جزئئ با کیفیت درجه یک سفارش دهید. آلو شوقانی از محبوب ترین آلو ها در ایران میباشد که به ماننده آلو کالیفرنیا از ارقام هسته جدا میباشد ، یعنی هسته آلو به هنگام میل کردن براحتی از گوشت جدا شده بدون آنکه زحمتی پیش آید. نوع دودی آلو شوقانی پر فروش ترین و نوع آفتابی آن گرانترین نوع این محصول است که مشتری طبق نیاز خود میتواند آنرا تهیه کند.

آلو شوقانی

درخت آلو شوقانی بیشتر در استان های خراسان رضوی و شمالی موجود میباشد و بصورتی میتوان گفت محصول بومی این استان ها بشمار می آید. ریشه و اصل نام شوقان به استان خراسان شمالی و شهر شوقان برمیگردد این شهرستان کوچک یکی از زیبا ترین مناطق کوهپایه ای و ییلاقی استان خراسان شمالی بحساب می آید که انواع میوه جات در این مرکز تولید و برداشت میشود. علت نام گذاری این شهر کوچک بر روی نام آلو به این دلیل می باشد که از قدیم و الایام این محصول بصورت عمده و با تولید بالا صورت میگرفته و از طرف دیگر بذر نهال آلو شوقان فقط در این شهرستان یافت می شد اما امروزه در بیشتر مناطق خراسان بزرگ این محصول بصورت انبوه تولید می شود که بسیار عالی است.

فروش آلو شوقانی خشک شده

بازار داخلی و خارجی آلو شوقانی

بازار خرید و فروش آلو شوقانی در داخل و خارج از کشور بسیار گسترده است و به طریق مختلف این خشکبار در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این خشکبار مرغوب بصورت فله ای و بسته بندی درجه یک در بازار و شرکت های تولیدی خشکبار موجود است و مصرف کنندگان با مراجعه به این مراکز میتوانند آنرا تهیه کنند. نحوه فروش سریع و دسترس پذیری آسانتر آن بیشتر بصورت اینترنتی انجام میشود که میتوان از طریق سایت های معتبر در اینترنت و فضای مجازی آلو شوقانی را تهیه کرد. این موضوع برای تجار خارجی نیز بسیار راحت تر است و میتوانند بدون واسطه آنرا از تولید کننده سفارش عمده دهند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]سایت بازرگانی خشکبار رایکا از جمله سایت های خرید و فروش آلو خشک و دیگر خشکبار میباشد که مردم نیز علاقه زیادی به خرید انواع آلو خشک و خشکبار نشان داده اند و از مزایای آن نیز بهرمند شده اند. [/box]

فروش آلو شوقانی خشک شده

فروش آلو شوقانی خشک شده

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تولید کننده و بسته بندی کننده انواع آلو خشک مرغوب و نیز درجه دو میباشد که به تمام مشتریان خود خدمات رسانی میکند. این شرکت انواع آلو بخارا و آلو آفتابی را با تامین عمده و صادرات به خارج از کشور و تمام نقاط کشور ارسال می کند. و شما مشتریان میتوانید با بسته بندی های مختلف انواع خشکبار و آلو خشک را خریداری کنید. جهت خرید آلو خشک شوقانی کافیست با مدیریت فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تماس بگیرید تا شما مشتریان گرامی را در جریان نحوه خرید و قیمت آلو شوقانی قرار دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *