فروش عمده آلوچه خورشتی مرغوب رایکا


از آلوچه به عنوان چاشنی در بسیاری از غذاهای ایرانی استفاده می شود. انواع خورشتها، آش ها و همچنین ترشک و لواشک را می توان از آلوچه تهیه نمود. فروش عمده آلوچه خورشتی مرغوب توسط شرکت خشکبار رایکا در تمام طول سال با قیمت انجام می شود. قیمت تمام محصولات برای ارسال به تمام نقاط کشور  قیمت درب کارخانه می باشد.

مهمترین ویژگی های آلوچه خورشتی مرغوب

برای خرید آلوچه خورشتی مرغوب به چه ویژگی هایی باید دقت کنیم؟ در واقع مهمترین ویزگی های آلوچه خورشتی مرغوب عبارتند از:

  • تمیز بودن آلوچه: آلوچه خورشتی مرغوب هیچگونه ضایعاتی مانند سنگ،برگ، چوب و … ندارد و کاملا یکدت و تمیز می باشد.
  • میزان رطوبت آلوچه: هرچه میزان رطوبت آلوچه خشک شده کمتر باشد بهتر است. رطوبت بالا سبب خرابی آلوچه در طول زمان می شود.
  • نوع بسته بندی: بسته بندی الوچه نیز از شروط آلوچه خورشتی مرغوب است. یک بسته بندی خوب سبب جلوگیری از آفات و گرد خاک به آلوچه شده و نگهداری آن برای مدت زمان طولانی را راحت تر می نماید.

فروش عمده آلوچه خورشتی مرغوب رایکا

اگر به دنبال خرید انواع آلوچه و آلوخشک هستید به ما سر بزنید. شرکت خشکبار رایکا اقدام به فروش عمده آلوچه خورشتی مرغوب نموده و به علت خرید عمده از کشاورزان بهترین آلوچه را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این مجموعه در طول سالهای فعالیت خود همواره سعی نموده که رضایت مشتریان را جلب نماید. همن امر سبب شده که امروز ما بتوانیم به عنوان تامین کننده آلوچه و آلوخشک در کشور شناخته شویم و با بسیاری از شرکتهای مواد غذایی و تاجران خشکبار همکاری نماییم.

رایکا امروزه به یک برند در زمینه آلوخشک تبدیل شده و به خاطر مهم بودن کیفیت در این شرکت مشتریان برند رایکا را یک برند باکیفیت خشکبار می دانند و با اعتماد کامل از این شرکت مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *