فروش عمده آلو خشک شمس خراسان

قیمت آلو بخارا

فروش عمده آلو خشک شمس خراسان که دارای طعمی ترش است بازار مطلوبی را در داخل ایران دارد و می‌توان این خشکبار بسیار خوش‌طعم را با قیمت بسیار مناسب از این بازرگانی که به صورت تخصصی روی تولید محصول آلو خشک فعالیت دارد خرید نمایید.

آلو خشک شمس که جزو محبوب ترین انواع آلو خشک تولید شده در استان خراسان است بازار مصرفی خوبی را در ایران دارد و در بیشتر شهرهای ایران شاهد استقبال از این محصول بودیم که به صورت بسته بندی شده و فله عرضه می شود.

آلو بخارا خشک

مرکز تولید آلو خشک شمس

آلوی شمس میوه‌ای است نسبتاً درشت که محل زادگاه آن استان خراسان رضوی و شهرستانهای نیشابور و طرقبه مشهد می باشد. نوع خشک شده آلوی شمس ترش بوده و به دو صورت آفتابی و دودی خشک و فرآوری می شود.

نمونه های آفتابی این محصول که اکثراً در طرقبه مشهد تولید می‌شوند دارای کیفیت های بسیار خوبی بوده و عمدتا در بازار شهر مشهد به فروش می رسد. قیمت این محصول با توجه به میزان کیفیت آن تعیین می شود که البته نمونه های آفتابی آن دارای قیمت های بالاتری نسبت به نمونه های دودی دارد.

فروش آلو خشک حسنی

فروش عمده آلو خشک شمس خراسان

فروش آلو خشک شمس در حوزه فرآوری محصولات غذایی نیز انجام می شود و شاهد این امر هستیم که برخی از تولیدکنندگان با استفاده از این محصول توانسته اند محصولات غذایی بسیار خوشمزه ای را تهیه و تولید نمایند که از جمله آنها می‌توان به انواع لواشک ها و ترشک ها اشاره نمود.

عرضه مستقیم آلو خشک شمس که در نمونه‌های آفتابی و دودی در این بازرگانی موجود می باشد با قیمت بسیار مناسب و ارسال به تمام نقاط کشور انجام می شود.

کسب رضایت مشتری یکی از مهمترین سرفصلهای تولید محصول آلو خشک در این بازرگانی می باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *