فروش آلو خشک آفتابی بصورت عمده

فروش آلو بخارا

فروش آلو خشک آفتابی بصورت ارگانیک و در بسته بندی های مختلف توسط این شرکت انجام میشود. آلو خشک آفتابی بدون هیچ مواد افزودنی و یا شیمیایی در زیر نور آفتاب توسط کشاورزان خشک میشود. آلو خشک آفتابی محصول اصلی شهرستان نیشابور میباشد که این شهر به پایتخت آلو ایران نیز شهرت یافته است. این محصول در کشور و خارج کشور بسیار طرفدار دارد که در انواع مواد غذایی و فراورده ها نیز استفاده میشود.

فروش آلو خشک آفتابی بصورت عمده

آلو خشک آفتابی نیشابور

آلو خشک آفتابی مشخصاتی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

  • رنگ مایل به زرد
  • ترش و شرین که بستگی به نوع آلو خشک دارد
  • جدا شدن آسان هسته آلو خشک آفتابی هنگام میل کردن 

مشخصات ذکر شده از ویژگیهای درجه یک این محصول که در نوع درجه دو این موارد دیده نمیشود.

فروش آلو خشک آفتابی بصورت عمده

صادرات آلو خشک آفتابی

ظرفیت تولید آلو خشک در ایران بسیار بالا میباشد به همین جهت بیش از چندین هزار تن انواع آلو خشک آفتابی به کشور های مختلف صادر میشود.

ایران از نظر تأمین آلو خشک در جهان بی رغیب بوده حتی کشور های چین و آمریکا که آنها هم از تولید کنندگان آلو خشک هستند به سبک ایرانی میوه آلو را خشک نمیکنند و اغلب با پوست این محصول را خشک میکنند.

کشور های گرمسیری و خشک ماننده امارات و بحرین و عراق از مشتریان این محصول میباشند زیرا این محصول دمای بدن را در هوای شرجی و گرم کاهش میدهد.

فروش آلو خشک آفتابی بصورت عمده

فروش آلو خشک آفتابی بصورت عمده

امروزه فروش آلو خشک آفتابی در بازار سنتی نسبتاً کمتر شده است اما در مراکز فروش آنلاین بازار فروش بسیار داغ میباشد. اینترنت تنها وسیله ارتباطی میباشد که میتوان در هر زمان ممکن از آن استفاده کرد و بهترین وسیله برای تاجران و خریداران همده میباشد که میتوانند براحتی شرکت تولید کننده را بیابند.

جهت خرید عمده آلو خشک آفتاب از شرکت بازرگانی خشکبار رایکا میتوانید محصول خود را در تناژ بالا انجام دهید و محصول خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *