فروش عمده آلو خشک هسته جدا


فروش عمده آلو خشک هسته جدا که آن را با نام های آلو خشک شوقانی و آلو بخارا هسته جدا نیز می شناسند در این مرکز در تمام طول سال انجام می پذیرد. در این مرکز عرضه عمده آلو خشک برای صادرات نیز انجام شده و آماده همکاری با تاجران و صادرکنندگان است.

آلو خشک هسته جدا

آلو خشک هسته جدا از انواع آلو خشکی است که در شهرهای مختلف تولید می شود. از مهمترین شهرهای تولید کننده آلو خشک هسته جدا شهرستان نیشابور است.

آلو خشک هسته جدا نیشابور با نام آلو شوقانی در بین کشاورزان شناخته شده و جز بهترین انواع آلو خشک تولید شده است.

این محصول دارای طعم ملس و سایز تقریبا درشتی است که در بین انواع آلو از قیمت بالاتری برخوردار است. آلو شوقانی از پیشنهادات شرکت برای کسانی است که قصد صادرات آلو خشک را به کشورهای اروپایی و کانادا  و امریکا دارند. تجربه ما در شرکت خشکبار رایکا می تواند به کمک بسیاری از خریداران برای فروش بهتر محصولشان بیاید.

فروش عمده آلو خشک هسته جدا

همانطور که گفته شده آلو خشک هسته جدا از انواع آلویی هست که تولید آن در حجم بالا در شهرستان نیشابور انجام می شود. شرکت خشمکبار رایکا با قرار دادن مجموعه بسته بندی آلو خشک خود در این شهرستان این محصول را بصورت مستقیم از کشاورزان خریداری نموده و با کیفیت بالا به همراه بسته بندی مورد نظر بازار به خریداران عرضه می کند.

فروش عمده آلو خشک هسته جدا سبب شده تا قیمت آن نیز بسیار پایین و برای خریداران مقرون بصرفه باشد. علاوه بر آلو خشک هسته جدا انواع دیگر آلو خشک نیشاب.ور نیز در این شرکت فرآوری و بسته بندی می شود که در هنگام مشاوره با مشاورین فروش این شرکت لیست آنها به همراه قیمت روز انواع آلو خشک در اختیارتان قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *