فروش ویژه آلو بخارا در فصل پاییز و زمستان


فروش ویژه آلو بخارا در فصل پاییز و زمستان با قیمتهای بسیار ارزان بصورت عمده در شرکت خشکبار رایکا آغاز شد. پخش عمده آلو بخارا تازه و با کیفیت بالا در این فصول در سراسر کشور انجام پذیرفته و تمام خریداران می توانند نسبت به خرید آلو بخارا اقدام نمایند.

فصل تولید آلو بخارا نیشابور

میوه آلو بخارا مانند بسیاری از میوه های دیگر در فصل تابستان و پاییز آماده برداشت از باغات می باشد. فصل تولید آلو بخارا نیشابور فصل پاییز است و تولیدات این فصل بسیار مرغوب و تازه هستند و از قیمت پایینتری نیز برخوردار می باشند.

شرکت خشکبار رایکا از جمله تولید کنندگان آلو بخارا نیشابور است و سعی نموده تا با تولید محصول خوب نگرانی مشتریان از بابت تامین آلو بخارا را در طول سال برطرف نماید.

کیفیت بالا، بسته بندی خوب و ارسال به موقع سفارشات از ویژگی های این شرکت می باشد.

آلو بخارا

تفاوت آلو بخارا با سایر ارقام آلو خشک در چیست؟

خوب است که بدانید در ایران بیش از بیست نوع انواع آلو تولید و بصورت میوه و یا خشک شده روانه بازار مصرف می گردد. تعدادی از این آلو ها زود رس هستند و از اوایل تابستان می توان برای خرید آنها اقدام کرد و تعدادی دیگر دیر رس هستند و برای خرید میوه آن باید اواخر تابستان و یا اوایل پاییز اقدام نمود.

آلو بخارا نیز از میوه های دیر رس است که فصل پاییز، فصل برداشت آن از باغات شهرستان نیشابور می باشد. میوه آلو بخارا دارای پوست بنفش و طعم شیرین میباشد و خشک شده آن نیز دارای رنگی زرد و طعم ملس است.

آلو بخارا نیشابور بصورت پوست کنده شده خشک می شود و این نوع از تولید در سراسر جهان فقط در شهرستان نیشابور اتفاق می افتد.

برای تولید آلو بخارا خشک شده ابتدا میوه آن را در آب نمک می خوابانند تا پوست آن نازک و به راحتی قابل کندن باشد سپس آلو ها را پوستگیری و بر روی سبده های خشک کن قرار میدهند. این سبدها در سه نوع حصیری، توری پلاستیکی و توری فلزی تولید می شوند.

خشک کردن ممکن ات بصورت سنتی در مقابل نور آفتاب و یا بصورت صنعتی در دستگاه های خشک کن میوه انجام پذیرد.

آلو خشک

فروش ویژه آلو بخارا در فصل پاییز و زمستان

همانطور که گفته شده فصل پاییز فصل تولید آلو بخارا است. شرکت خشکبار رایکا بهترین زمان برای خرید آلو بخارا را نیز فصل پاییز و زمستان می داند چراکه آلو بخارا دراین فصول از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

فروش ویژه آلو بخارا توسط این مجموعه با قیمت بسیار ارزان صورت پذیرفته و در حجمهای مختلف از 50 کیلو تا 20 تن برای مشتریان قابل تامین است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *