قیمت آلو بخارا خشک در فصل برداشت آلو


یکی از بهترین زمانها برای خرید آلو بخارا خشک شده فصل برداشت این محصول است. آلو از جمله محصولاتی باغی است که جزو میوه های پاییزی می باشد البته نمونه هایی از آلو هستند که فصل برداشت آنها اواسط تابستان است. قیمت آلو بخارا خشک در فصل برداشت آن متفاوت از سایر فصلها است چرا که در این فصل میزان برداشت آلو از باغات زیاد بوده و عرضه فراوان می باشد.

شرکت خشکبار رایکا فصل پاییز را برای خرید آلو بخارا خشک از کشاورزان انتخاب کرده و مقدار زیادی از این محصول را در سردخانه برای فروش در طول سال انبار می کند.

 

مزایای خرید آلو بخارا خشک از این مجموعه

همانطور که گفته شده آلو بخارا خشک شده مورد نیاز در فصل برداشت از کشاورزان با قیمتهای پایین خریداری شده و در سردخانه انبار و نگهداری می شود. از همین رو آلو بخارا عرضه شده توسط شرکت خشکبار رایکا از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار است و قدرت تامین این محصول در طول سال نیز از مزایای خرید آلو بخارا از این شرکت است.

محصولات عرضه شده در ابتدا در واحد سورتینگ مجموعه یکدست شده و تمام ضایعات آلو از قبیل آلو های له شده، آلو های سیاه رنگ و آلو های هسته نما بخوبی از بار اصلی جدا شده و سپس در قسمت بسته بندی، به سفارش مشتری در بسته بندیهای معمولی و صادراتی بسته بندی می شوند.

در این مجموعه سعی شده تا بار سفارش شده در اسرع وقت حاضر و برای مشتریان ارسال شود لذا خریداران هیچگونه نگرانی از بابت تامین بار نخواهند داشت.

بهترین برند آلو بخارا خشک نیشابور

اگر خواسته باشیم در مورد بهترین برند آلو بخارا خشک نیشابور صحبت کنیم، برندی می تواند بهترین باشد که آلو بخارا را را با کیفیت بالا تهیه و در بسته بندی های بسیار خوب بسته بندی شده باشند. شرکت خشکبار رایکا در این زمینه دست مشتریان را در انتخاب محصول، میزان کیفیت و نوع بسته بندی باز گذاشته است و خریداران میتوانند با توجه به بازاری که قصد فروش آلو خشک را در آن دارند نسبت به نوع و بسته بندی آلو ها اقدام نمایند.

نوع بسته بندی می تواند با برند خود مشتریان باشد و عرضه محصولات کاملا بصورت تضمین شده میباشد.

قیمت آلو بخارا خشک در فصل برداشت آلو

قیمت آلو بخارا خشک در فصل برداشت آلو معمولا به پایینترین مقدار خود می رسد و اگر اتفاق خاصی برای این محصول و یا قیمت اقلام دیگر مرتبط با پروش آلو نه افتاده باشد می توان آلو بخارا خشک شده را با قیمت مناسب خریداری نمود.

از موارد تاثیر گذار در قیمت آلو بخارا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میزان تولید آلو و عدم سرمازدگی و خشکسالی
  • میزان قیمت کود و هزینه کارگران و آب مصرفی
  • میزان صادرات آلو بخارا خشک شده

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *