قیمت باور نکردنی برگه زردآلو صادراتی


زردآلو از میوه های بسیار خوش طعم و خوشمزه می باشد که طرفداران بسیاری دارد که امروزه برای سهولت در استفاده از این محصول و داشتن آن در تمام طول سال زردآلو را به صورت خشک شده و قیسی فراوری کرده و نگهداری می نمایند. شرکت خشکبار رایکا از جمله شرکت هایی است که فروش این محصول را در تمام طول سال انجام داده و قیمت باور نکردنی برگه زردآلو صادراتی این شرکت بر سر زبان ها می باشد.

در این شرکت برگه زردآلو و همچنین قیسی زردآلو در بسته بندی های مختلف تهیه و آماده عرضه به بازارهای داخلی و صادرات به کشورهای مختلف است و امکان تامین آن در تمام طول سال وجود دارد.

بررسی مواد مغذی موجود در زردآلو

  • زردآلو دارای ویتامین های مختلفی همچون ویتامین آ و سی می باشد.
  • کالری موجود در زردآلو خشک چندین برابر کالری آن آن در میوه می باشد.
  • برای درمان و رفع کم خونی بسیار موثر است.
  • ویتامین b۷ هسته زردآلو برای معالجه و پیشگیری از سرطان آن مفید می باشد.
  • حدود ۶۴ درصد زردآلو را ویتامین آ تشکیل می دهد از این رو برای تقویت بینایی و جلوگیری از آب مروارید توصیه می شود.
  • برای جلوگیری از تخریب سلول‌های سالم کاربرد دارد.
  • آشامیدن جوشانده برگه زردآلو کرم معده را از بین برده و ادرار را زیاد میکند.

دل درد یکی از نشانه های وجود کرم در معده می باشد که جوشانده برگه زردآلو سبب می شود تا این کرم به راحتی از بین برود و خاصیت ضدعفونی کننده ای دارد که از رشد باکتری ها در معده جلوگیری می نماید.

مرجع فروش برگه زردآلو مرغوب

زردآلو از جمله میوه هایی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی داشته و اکثر به صورت خشک شده یا قیسی زردآلو مورد مصرف قرار می گیرد. کشورهای اروپایی و روسیه از بزرگترین مصرف کنندگان فرآورده های زردآلو می باشد و از بزرگترین تولید کنندگان این محصول می توان به ایران و ترکیه اشاره نمود.

برای خرید برگه زردآلو مرغوب با قیمت مناسب می توانید از طریق شرکت خشکبار رایکا اقدام نموده و این محصول را بصورت مستقیم و با قیمت باورنکردنی خرید نمایید.

از دیگر محصولاتی که با استفاده از برگه زردآلو می توان تهیه نمود انواع ترشک و لواشک زردآلو است. که زردآلو اولیه آن در این شرکت با قیمت بسیار پایینی برای تولید کنندگان این محصولات ارسال می شود. برای دریافت لیست قیمت شرکت می توانید با مشاورین تماس حاصل نمایید و یا فرم اطلاعات تماس را در زیر همین متن تکمیل نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *