قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی

قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی

قیمت آلو خشک در بازار های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد اما مهمترین مراکزی که باید برای خرید آلو خشک قیمت آنها را مورد نظر قرار داد مراکز تولیدی هستند. برای گرفتن قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی چگونه باید اقدام کرد که به بهترین قیمتها برسیم؟ در این مطلب شما را با روشهای جدید خرید آلو خشک با قیمت پایینتر آشنا خواهیم کرد.

قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی

مراکز تولید آلو خشک در ایران کجا هستند؟

برای گرفت قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی در ابتدا باید بدانیم که آلو خشک در کدام شهر های ایران تولید می شود و مراکز تولیدی آنها کجا هستند.

داشتن آب و هوای سرد و خشک در مناطق کوهستانی ایران این امکان را به شهر هایی که در آن مناطق هستن داده تا به تولید آلو مشغول شوند. در میان مناطق کوهستانی بعضی از مناطق آلو را در حجم بسیار بالا تولید می کنند و به اصطلاح منبع تولید آلو خشک در ایران محسوب می شوند. از جمله این مناطق می توان به شهرهای :

  • نیشابور
  • مشهد
  • بجنورد
  • مراغه
  • مرند
  • آذرشهر
  • بناب
  • بوانات
  • برغان

اشاره نمود. آلو خشک های تولید شده در این شهر ها به یک شکل نیستند و قیمت آنها نیز با یکدیگر بسیار تفاوت دارد. نوع فرآوری آلو برای تهیه آلو خشک نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. در اکثر این شهر ها آلو خشک به همان شکل سنتی که از قدیم در آن شهرها برای تولید آلو خشک مرسوم بوده تولید می شود.

قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی

بهترین روشهای خرید آلو خشک با قیمت ارزان

حال که با شهر های تولید کننده آلو خشک در کشور آشنا شدیم کارمان برای گرفتن قیمت ها بسیار آسانتر شده اما باید توجه داشت که نوع آلو خشک هایی که در این شهرها تولید می شوند با یکدیگر متفاوت هستند لذا باید در ابتدا مشخص کنید که قصد خرید چه نوع از الو خشک را دارید.

در شهرهای استان خراسان تولید الو خشک بصورت آلو خشک پوست کنده شده انجام می شود که از جمله معروف ترین انواع آلو خشک تولید شده در خراسان آلو بخارا است که طرفداران زیادی نیز در داخل و خارج از کشور دارد. اما در شهر های آذربایجان آلو خشک به همراه پوست آن خشک می شود که می توان به انواع آلوچه های طلایی، شرابی، آلو خشک سیاه و آلو برغانی اشاره نمود.

قیمت جدید آلو خشک در مراکز تولیدی

پس از کسب اطلاعات بالا به این مرحله می رسیم که از چه روشی برای خرید آلو خشک اقدام کنیم تا قیمت تمام شده آن برایمان بسیار ارزانتر از قیمت بازار باشد.

از بهترین روشها برای خرید آلو خشک با قیمت ارزان خریدمستقیم آن از مراکز تولیدی است که باعث کوتاه شدن دست دلالان می شود. شرکت های پیشرو در زمینه تولید و فروش آلو خشک روش های مختلفی را برای خرید آسان محصولاتشان برای مشتریان فراهم نموده اند. شرکت خشکبار رایکا با گذاشتن مسیرهای ارتباطی خود در اینترنت امکان خرید انواع آلو خشک یاد شده را از سراسر کشور به قیمت درب کارخانه فراهم نموده و مشاوران این شرکت تمام اطلاعات مربوط به الو خشک ها را قبل از خرید به مشتریان می دهند تا آنها را در انتخاب بهترین گزینه یاری نمایند. از طریق خطوط ارتباطی این سایت و یا ثبت اطلاعات خود می توانید با ما ارتباط بر قرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *