قیمت جدید انواع آلو خشک

قیمت آلو خشک

آلو خشک


قیمت انواع آلو خشک بسته به زمانی که در آن قرار داریم میتواند متفاوت باشد که قیمتهای جدید و به روز را میتوانید از متخصصین این مرکز جویا شوید. قیمت جدید انواع آلو خشک در سال 98 نسبت به ابتدای سال تفاوت چندانی نداشته و آلو خشک جزو معدود محصولاتی است که شاهد تغییر چندانی در قیمت آن از ابتدای تولید نبوده ایم.

قیمت جدید انواع آلو خشک

چرا قیمت جدید انواع آلو خشک تغییر چندانی نکرده است؟

 

همانطور که میدانید اکثر محصولات کشاورزی در فصل تولید آن شاهد افت قیمت میباشد و این امر نیز به خاطر عرضه بالای آن بوده ولی خوبست که بدانید انواع آلو خشک تولید شده در کشور چه محصولاتی که در استان خراسان رضوی تولید میشوند و چه محصولاتی که در سایر استانها نظیر آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان و شیراز  تولید میشوند تغییر قیمت چشمگیری نداشته اند و شاهد ثبات نسبی در طول سال برای این محصول بوده ایم.

عوامل مختلفی میتواند برای پاسخ به این سوال مطرح گردد که از جمله آنها میتوانیم به:

  1. تولید بالای این محصولات و عدم نگرانی خریداران از بابت تامین محصول در طول سال
  2. عدم افزایش در صادرات آن 
  3. عدم افزایش در میزان مصرف در بازارهای داخلی

البته این عوامل بصورت قطع صحیح نمیباشند اما تاثیر بسیاری در نوسانات قیمت آلو خشک در طول سال دارند.

قیمت جدید انواع آلو خشک

خرید آلو خشک بدون واسطه

خرید آلو خشک بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی آلو میباشد. اگر قصد خرید آلو بصورت عمده را دارید سعی کنید حتما بدون واسطه آن را خریداری نمایید

این امر موجب میشود تا دست دلالان از بازار کوتاه شده و قیمتها برای تولید کننده و خریدار کاملا واقعی و به صرفه باشد. دلالان با انبار کردن آلوها و همچنین مخلوط کردن انواع آلو بی کیفیت با نمونه های تجاری آلو خشک علاوه بر اینکه آلو خشک را با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به فروش میرسانند با مخلوط کردن آلوها به گونه ای که مشتری متوجه آن نشود کلاه بسیاری از خریداران را برمیدارند.

قیمت جدید انواع آلو خشک

خرید از مراکز معتبر فروش آلو خشک

برای اینکه همواره از خریدهای خود مطمئن باشید سعی کنید تا آلو را از مراکز معتبر خرید آلو خشک تهیه کنید چراکه این مراکز تمام محصولات خود را به صورت تضمین شده برای مشتریان خود ارسال میکنند.

در این مراکز آلو خشک بصورت کاملا بهداشتی تهیه و بسته بندی شده و انواع بسته بندی با توجه به نیاز مشتریان موجود میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *