قیمت فروش آلبالو خشک برای ترشک

خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک

فروش آلبالو خشک برای مصارف مختلف در ایران و سایر کشور ها در حجم های بالا انجام می شود که ترشک و لواشک آلبالو از جمله این محصولات می باشند. قیمت فروش آلبالو خشک برای ترشک بسیار ارزانتر از نمونه های بازاری آلبالو خشک است. آلبالویی که برای تهیه ترشک استفاده می شود باید بسیار خشک و تمیز باشد.

آلبالو خشک های ارزان قیمت ایرانی در سال های اخیر بسیار مورد توجه تولیدکنندگان ترشک و لواشک و آبمیوه و دسر قرار گرفته است. این شرکت ها توانسته اند با فرآوری این محصول سود سرشاری را نصیب خود گردانند.

فروش آلبالو خشک به صورت فله ای انجام می شود که برای جلوگیری از کرم زدگی آن از نمک استفاده می کنندو در مکانهای خنک نیز نگهداری می شوند.

قیمت فروش آلبالو خشک

 

نحوه تولید ترشک آلبالو

همانطور که گفته شد یکی از پرمصرف ترین و خوشمزه ترین انواع ترشک تولید شده در ایران ترشک آلبالو است که در تمام طول سال توسط فروشگاه ها مورد فروش قرار می گیرد.

برای تهیه ترشک آلبالو در ابتدا آلبالو خشکه ها را که تمیز و کاملاً خشک هستند در شربت ترشک قرار می دهند. شربت ترشک تهیه شده است آب نمک اسید سیتریک و شکر می باشد که برای تهیه شربت آب را جوشانده و موارد یاد شده را به میزان لازم به آب اضافه می کنند و سپس آلبالو خشک ها را در داخل این شربت قرار داده و به مدت یک روز نگه‌داری می‌شوند تا ترشک جا بیفتد.

یکی از روشهای آسان برای تهیه ترشک البالو خرید ترشک آماده از بازار است که به صورت فله ای و بسته بندی شده موجود می باشند.

قیمت فروش آلبالو خشک

فروش آلبالو خشک جهت تهیه ترشک به صورت عمده

در سالهای اخیر به دلیل افزایش میزان مصرف ترشک و لواشک کارگاه ها و شرکت های مختلفی نیز در این زمینه وارد اشتغال شده اند و انواع مختلف ترشک را به صورت فله و بسته بندی شده تولید می می‌کنند.

اکثر این شرکت ها به دنبال تامین کنندگان عمده محصولات اولیه مورد نیاز شان که شامل انواع میوه های خشک می شود هستند.

شرکت خشکبار رایکا یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع آلو خشک، آلوچه، برگه زردآلو و آلبالوی خشک است که مورد نیاز این شرکتها می باشند. در این شرکت انواع مختلفی از آلبالو به صورت های کاملا خشک و نیمه خشک جهت استفاده در ترشک و لواشک و فروش در بازار موجود میباشد که با قیمت‌های بسیار پایین و مناسب به صورت عمده در تمام طول سال به فروش میرسند.

برای خرید آلبالو خشک جهت تهیه ترشک و سایر فرآورده هایی که از این محصول به دست می آید می توانید با مشاورین ما در مجموعه خشکبار رایکا در تمام روزهای هفته تماس حاصل نمایید و اطلاعات کاملا در زمینه نحوه خرید و ارسال بار و همچنین نوع بسته بندی محصولات را از کارشناسان ما دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *