قیمت فروش آلو خشک خورشتی ارگانیک

آلو بخارا آفتابی

عرضه بهترین آلو بخارا خشک آفتابی


آلو خشک خورشتی مصرف بالایی در تهیه انواع غذاها و همچنین صنایع غذایی کشور دارد و قیمت فروش این محصول در نمونه های ارگانیک و طبیعی آن بیشتر از نمونه های دودی و تیزابی هست. برای دریافت آخرین قیمت فروش آلو خشک خورشتی ارگانیک می توانید با مشاورین روش شرکت خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید.

آلو خشک ارگانیک و طبیعی به آلو خشکی گفته میشود که در تهیه آن از هیچ گونه ماده افزودنی و نگهدارنده استفاده نشده باشد و محصول به صورت کاملا طبیعی در زیر نور آفتاب خشک شده باشد. آلو خشک آفتابی دارای طعمی بسیار خوشمزه و منحصر بفردی میباشد و میتوان آن را در مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

آلو خشک

برترین شرکت های تولید آلو خشک خورشتی در بازار

از انواع آلو خشک تولید شده توسط شرکت های مختلف می توان آلو خشک خورشتی را نام برد. از این محصول می توان در تهیه بسیاری از غذا و ورشتها استفاده نمود که در کشور ما نیز خورشت آلو از پرطرفدار ترین خورشت ها محسوب می شود.

آلو خشک خورشتی معمولا در رنگهای مختلفی تولید شده که رنگ زرد و قهوه ای آن از بقیه پر مصرف تر است. شرکت های تولید کننده داخلی آلو خشک خورشتی را در انواع مختلف تولید و در حجم های عمده به بازار عرضه می کنند. پخش عمده آلو خشک توسط این شرکت ها سبب شده تا قیمت فروش آلو خشک خورشتی بسیار پایین باشد.

شرکت خشکبار رایکا از بزرگترین شرکت های تولید کننده آلو خشک خورشتی در شهرستان نیشابور که به عنوان پایتخت آلوی ایران شناخته میشود می باشد. فعلیت این شرکت بصورت روزانه در تمام طول سال انجام میشود و در زمینه تولید و بسته بندی آلو خشک کاملا حرفه ای بوده و بهترین نوع آلو خشک را با کیفیت بالا در مقادیر عمده به بازار عرضه می کند.

از جمله اهداف این شرکت صادرات آلو خشک به کشور های مختلف جهان می باشد تا از این را نام ایران را در زمینه خشکبار درجه یک به یک برند تبدیل کند. تمام محصولات تولیدی این شرکت همرا با تضمین کالا بوده و در صورت هرگونه مشکل در کلال مشتری می تواند محصول را به شرکت عودت دهد.

آلو خشک

خرید عمده آلو خشک خورشتی در بازار تهران

خرید عمده آلو خشک خورشتی را در بازار تهران می توان از نمایندگی های شرکت های تولید کننده الو خشک انجام داد. تهران به عنوان مرکز یران از پر جمعیت ترن شهر های ایران محسوب می شود لذا مصرف خشکبار مانند آلو خشک در این شهر بالا می باشد.

از همین رو در جهت رفاه حال خریداران این شرکت سعی نمدوه تا با ایجاد نمایندگی و همچنین فروش آنلاین آلو خشک خورشتی این محصول را بصورت مستقیم به خریداران عرضه کند تا هم کیفیت بالا و قیمت مناسبی را برای این محصول شاهد باشیم.

از قبیل انواع الو خشکی که در شرکت خشکبار رایکا تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آلو بخارا
  • آلو حاج حسنی
  • الو شوقانی
  • آلو طرقبه ای
  • آلو شمس
  • آلو سیاه
  • آلو زرد
  • آلو برقانی
  • آلوچه
  • آلو قطره طلا
  • الو کالیفرنیا
  • آلو شابلون
  • و آلو خشک اسلایس شده را نام برد

آلو خشک

قیمت فروش آلو خشک خورشتی ارگانیک در نمونه های مختلف

آلو خشک خورشتی ارگانیک در بازار بسته به نوع آلو قیمت های متفاوتی دارد. معمولا محصولاتی که به صورت ارگانیک تولید میشوند به خاطر حفاظت بیشتر و نوع کشت آنها از قیمت بالا تری برخوردار هستند. البته عوامل مختلفی می تواند در این قیمت گذاری تاثیر گذار باشد.

یکی از مهمترین عوامل نوع فروش مستقیم و یا غیر مستقیم آلو خشک است. اگر این محصول را بصورت مستیم از تولید کننده خریداری نمایید قیمت آن پایین است و اگر همین محصول را بصورت غیر مستقیم از واسطه ها خرید نمایید قیمت آن بالاتر خواهد بود.

این سایت می تواند شما را از جدید ترن قیمت فروش آلو خشک خورشتی ارگانیک مطلع کند. برای این کار می توانید با مشاورین فروش این شرکت که در تمام طول هفته پاسخگوی شما هستند تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *