قیمت فروش آلو خورشتی صادراتی


قیمت فروش آلو خورشتی صادراتی به کیفیت، نوع و بسته بندی آن بستگی دارد و با تجه بهنوسانات قیمتی در ایران این محصول نیز دچار نوسان قیمتی می شود که البته بسیار کند است و یک شبه اتفاق نمی افتد. مراکز فروش و عرضه آلو خورشتی با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب برای این محصول موجب جذب مشتریان زیادی شده اند و همواره خرید اینترنتی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

با بهترین آلو خورشتی ها آشنا شوید

آلو جزو میوه هایی است که بیشترین تنوع نژادی را در کشور دارد. این محصول در استان های مختلف کشور تولید شده و بصورت تازه خوری و خشک شده به بازار مصرف عرضه می شود. این تونع در نوع موجب تنوع در رنگ، طعم و شکل ظاهری نیز شده است.

از همین رو افراد این امکان را دارند که با توجه به ذائقه غذایی خود اقدام به خرید آلو خشک نمایند. آلو خشک تنها خشکباری است که می توان از آن در تهیه انواع غذاها و خورشتها استفاده نمود که طعم بسیار دلپسندی به غذاها می دهد و اشتهای هر بیننده ای را به خوردن آن غذا باز می کند.

شهر نیشابور یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلو در ایران است که محصولاتش علاوه بر بازار داخلی در بازار کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی به فروش می رسد.

آلو بخارا را می توان بهترین آلو خشک تولید شده در نیشابور نامید چرا که هم از لحاظ طعم و مزه و هم از لحاظ ماندگاری محصول و دیر خراب شده بسیار عالی می باشد.

آلو خشک برقانی نیز ز دیگر محصولات پر مصرف است که به دلیل طعم و رنگ جذاب بسیار مورد توجه آشپزان قرار گرفته است. رنگ قرمز و طعم ترش این آلو را برای تهیه خورشت بسیار مطلوب نموده است.

آلو های خورشتی معمولا به سه روش:

  • آفتابی
  • تیزابی 
  • و دودی تهیه می شوند.

قیمت فروش آلو خورشتی صادراتی

همانطور که گفته شد عوامل مختلفی در قیمت گذاری آلو خورشتی تاثیر دارند که کیفیت و نوع آلو از مهترین آنها است. امروزه با توجه به عدم وجود ثبات قیمتی در بسیاری از محصولات در کشور بسیاری از تولید کنندگان و خریداران محصولات کشاورزی از جمله آلو خشک را به دردسر انداخته است.

نرخ بالای هزینه های کارگری، نرخ بالای قیمت سم و کود کشاورزی، نرخ بالای حمل و نقل و دیگر عوامل دخیل در تولید آلو خشک و همچنین عدم وجود ثبات قیمتی در این نرخ ها سبب شده تا هم تولید کنندگان دچار ضرر و زیان شوند و هم خریداران آلو خشک.

تنها را که برای برداشت سود از تولید آلو خشک باقی ماند صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف است که سبب فروش این محصول به دلار شده و سود خوبی را برای تولید کننده و تاجر به همراه دارد.

در این شرکت سعی شده تا  هزینه های تولید در کمترین مقدار خود قرار گیرند تا قیمت فروش آلو خورشتی بسیار مناسب برای خرید باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *