قیمت آلو خشک خورشتی با کیفیت نیشابور

فروشنده انواع آلو خشک صادراتی

قیمت آلو خشک خورشتی با کیفیت نیشابور چند است؟ خرید آلو خشک خورشتی با کیفیت را از چه مکانهایی می توان انجام داد؟ قیمت روز آلو خشک خورشتی نیشابور با چه معیارهایی سنجیده می شود؟ از چه نوع آلو خشکی می توان برای تهیه غذاها و خورشتها استفاده نمود؟ آیا خرید آلو خشک خورشتی با کیفیت نسبت به قیمتی که دارد بصرفه است؟

تمام اینها سوالاتی است که افراد زیادی در هنگام خرید آلو خشک با آن مواجه هستند و ما جواب آنها را بصورت رایگان در اختیار خریداران محترم قرار می دهیم.

 

قیمت آلو خشک خورشتی با کیفیت نیشابور

قیمت آلو خشک خورشتی با کیفیت اغلب به نوع آلو و روش خشک کردن آلو ها توسط تولید کنندگان و کشاورزان وابسطه است.

قیمت آلو خشک با کیفیت با نوع آلویی که از آن برای خشک کردن استفاده شده است رابطه مستقیم دارد. برخی از انواع آلو نسبت به نوع های دیگر از سایز درشت تر و طعم بهتری برخوردار هستند. لذا خشک شده آنها نیز قیمت بالاتری نسبت به بقیه داشته است.

چهار نوع از آلو خشکهای تولید شده نیشابور بصورت عمده بفروش می رسند و طرفداران زیادی در بازار های داخل ایران و حتی بازار های خارج از کشور دارند.

  • آلو رسمی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو طرقبه
  • و آلو شوقان از پر فروشترین انواع آلو خشک تولید شده هستند.

ویژگی های آلو خشک خورشتی با کیفیت

آلو خشک های خورشتی از آن جهت که برای تهیه غذا و خورشت از آنها استفاده می شود باید دارای سایز کوچک و طعم بسیار خوب باشند. سایز آلو خشک خورشتی از آن جهت باید کوچک باشد که در هنگام پخت و پز و آبگیری سایز آن بیش از حد بزرگ نشود و بتوان براحتی آن را در دهان گذاشت و خورد.

رنگ آلو خشک خورشتی با توجه به نوع خشک کردن آلو خشک که آفتابی باشد و یا دودی می تواند متفاوت باشد. آلو خشک های آفتابی دارای رنگهای تیره و آلو خشک های دودی دارای رنگ روش و زرد هستند.

خرید مستقیم آلو خشک خورشتی از کارخانه

یکی از بهترین راه های خرید آلو خشک خورشتی نیشابور به قیمت مناسب و کیفیت مورد نظر خرید این محصول از کارخانه تولید کننده آلو خشک است.

کارخانه ها فروش آلو خشک را بصورت عمده انجام می دهند و برای تهیه مقادیر جزئی باید به نمایندگی های آنها مراجعه نمود.

خرید مستقیم آلو خشک از کارخانه برای افرادی مناسب است که قصد توزیع آلو خشک خورشتی را در بازار شهر خودشان دارند و یا صادرات آلو خشک خورشتی جزو برنامه هایشان است.

شرکت خشکبار رایکا با کادری متخصص در زمینه تولید آلو خشک با کیفیت و در نظر گرفتن ذائقه و سلیقه مشتریان نسبت به تولید آلو خشک اقدام نموده است و محصولاتش بصورت مستقیم از کارخانه قابل خریداری هستند.

مشاوره های رایگان بیشتر را می توانید از کارشناسان فروش این مجموعه جویا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *