شرکت تولید آلو بخارا صادراتی نیشابور

خرید عمده آلو خورشتی امسالی

نیشابور تنها تولید کننده آلو بخارا پوست کنده شده در جهان است. آلو بخارا پوست کنده شده دارای رنگی زرد و اگر با کیفیت باشد بسیار بازار پسند است. شرکت خشکبار رایکا یک شرکت تولید آلو بخارا صادراتی در نیشابور است که محصولاتش به کشورهای مختلف صادر می شود. تامین آلو بخارا صادراتی را در تمام طول سال با کیفیت بالا انجام می دهیم.

کیفیت آلو بخارا صادراتی نیشابور

آلو بخارا خشک شده یکی از پر مصرف ترین انواع آلو خشک در کشور محسوب می شود. تولید مواد غذایی سالم و بهداشتی بسیار مهم می باشند لذا از این رو خرید آلو بخارا که هم سالم و بهداشتی باشد و هم قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد حائز اهمیت است.

شرکت خشکبار رایکا توانسته با استفاده از بهترین انواع آلو و تولید آلو خشک در محیط بهداشتی با استفاده از دستگاه های خشک کن توانسته آلو بخارا را بصورت کاملا بهداشتی و با کیفیت بالا بسته بندی و روانه بازار گرداند.

آلو بخارا صادراتی باید دارای رنگ زرد و بدون بو باشد. همچنین سایز آن باید درشت و یکدست باشد. میزان رطوبت آلو بخارا خشک شده نباید زیاد از حد باشد و یا بسیار کم باشد که نتوان آن را به صورت خوراکی مصرف نمود.

بسته بندی آلو بخارا صادراتی باید بسیار محکم باشد تا در مسیر های طولانی دچار آسیب  نشود.

شرکت تولید آلو بخارا صادراتی نیشابور

آلو بخارا به دلیل تولید بالا و محبوبیت خوبی که در ایران دارد تقریبا از نیشابور به تمام شهرهای ایران ارستال می شود. از همین رو شرکت های مختلفی نیز در حوزه تولید آلو بخارا مشغول به فعالیت شده اند.

در سال های اخیر صادرات آلو بخارا نیز در حال افزایش است و با بازار یابی های خوبی که شرکت های بزرگ تولید آلو بخارا در کشورهای دیگر انجام داده اند اکنون این محصول به کشور های همسایه و دیگر کشورها ارسال می شود.

شرکت خشکبار رایکا در حال تولید و توزیع آلو بخارا در کشور است و همکاری در بحث تامین آلو بخارا صادراتی را نیز با تعدادی از تجران و شرکتهای صادراتی خشکبار انجام می دهد.

جهت خرید آلو بخارا صادراتی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *