مراکز خرید آلو بخارا آفتابی نیشابور

فروشنده انواع آلو خشک صادراتی

آلو بخارا یکی از پر مصرفترین میوه های خشک شده در تهیه انواع غذاها و خورشتها است که برای افرادی که سلامت محصولات کشاورزی برایشان مهم است و شکل ظاهری برایشان اهمیت چندانی ندارد آلو بخارا آفتابی نیشابور می تواند بهترین گزینه باشد. از مراکز خرید آلو بخارا آفتابی نیشابور می توانید این محصول را در حجم های مختلف برای بازار داخلی و صادراتی خرید نمایید.

مشخصات آلو بخارا آفتابی نیشابور

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی بزرگترین تولید کننده آلو در ایران است که تولیداتش علاوه بر بازار های سراسر کشور به کشورهای همسایه ایران و کشورهای اروپایی صادر می شود.

بیشترین میزان مصرف آلو بخارا در ایران به شهرهای تهران و مازندران تعلق دارد از همین رو مراکز فروش آلو بخارا نیشابور در این شهرها قابل دسترس تر نسبت به سایر استانها هستند.

آلو بخارا به دو روش در نیشابور تولید می شود که عبارتند از:

  • روش دودی: در این روش آلو ها پس از پوست گیری در مجاورت دود گوگرد قرار داده می شوند تا میزان ماندگاری آن افزایش و احتمال آفت زدگی آن کاهش پیدا کند.
  • روش آفتابی: در این روش که بصورت سنتی انجام می شود از هیچگونه ماده ای برای فرآوری آلو استفاده نشده و بعد از پوست گیری، آلوها در مقابل نور آفتاب خشک می شوند.

باید گفت که میزان سلامت آلو های آفتابی بسیار بیشتر از آلو های دودی هستند اما طول عمر آنها و درصد آفت زدگی در آنها بسیار بیشتر است. بنابراین این محصول را باید در فضاهای خنک و بدور از حشرات نگهداری کرد.

فروش بی واسطه آلو بخارا آفتابی نیشابور

فروش آلو بخارا آفتابی نیشابور بصورت مستقیم از کارخانه به دست خریدار اصلی سبب حذف دلالان شده و قیمت نهایی آلو را برای خریداران بسیار کاهش می دهد.

فروش اینترنتی آلو بخارا واسطه ای بین تولید کننده و مصرف کننده است که نسبت به خرید و فروش های سنتی از مزایای بسیار بهتر و بیشتری برخوردار است.

در خرید آلو بخارا آفتابی بصورت اینترنتی از هر جای ایران که باشید می توانید نسبت به خرید آلو بخارا از کارخانه اقدام نمایید. از طریق اینترنت مراکز خرید آلو بخارا آفتابی نیشابور به راحتی در دسترس شما قرار گرفته و در هر زمان و مکانی که باشید می توانید برای خرید آلو بخارا اقدام نمایید و در سریعترین زمان ممکن سفارشتان را درب منزل یا انبار دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *