مرکز فروش آلو بخارا مشهدی ارگانیک


آلو بخارا مشهدی، از جمله محصولات کشاورزی با ارزش می باشد که در برخی از استان ها تولید می گردد. این محصول با توجه به نوع رقمی که آلو از درخت آن برداشت می شود کیفیت های متغیر خواهد داشت. این محصول خواهان زیادی در بازار دارد. تولید کنندگان آلو بخار، این محصول را به طور مستقیم توسط این مرکز روانه بازار های کشور می کنند تا نیاز مردم به این محصول تامین گردد.

مرکز فروش آلو بخارا مشهدی ارگانیک

دلایل محبوبیت آلو بخارا مشهدی چیست؟

دلایل محبوبیت آلو بخارا مشهدی چیست؟ آلو از جمله میوه هایی می باشد که از گذشته های دور مورد استفاده مردم سراسر دنیا بوده است و علاوه بر طعم خوشمزه آن، خواص دارویی بیشماری نیز دارند. آلو با توجه به نوع رقم آن در دو فصل تابستان و پاییز شروع به رسیدن می کند. از ارقام آلو های پرطرفدار می توان به آلو زرد، شابلون و آلو بخارا اشاره کرد.

آلو بخارا، یکی از ارقام با طعم شیرین و ملس بین آلو ها می باشد که مصرف آن به صورت تازه و خشکبار بسیار رایج می باشد. حتی در کارخانه های صنعتی از این آلو برای ساخت آلوچه نیز استفاده می شود‌. آلو بخارا از لحاظ ظاهری داری رنگ پوسته بنفش رنگ می باشد که بافت گوشتی آن آبدار است، از این رو برای خشک کردن آن مدت زمان زیادی لازم است.

آلو بخارا را می توان به روش های مختلفی خشک کرد. قبل از انجام هر عملیاتی روی این محصول باید آلو های ریز و بدشکل و آلوده به قارچ ها جداسازی شوند، تا از کیفیت محصول کاسته نشود. سپس آلو ها به دو روش طبیعی یا با استفاده از محلول گوگرد قابلیت خشک کردن را جلوی نور آفتاب را دارند. در خشک کردن این محصول باید تمام رطوبت آن گرفته شود تا در زمان انبارداری کپک نزند.

آلو ها برای مصارف گوناگونی از قبیل آبمیوه و کمپوت سازی، خشکبار و یا تازه خوری به کار می روند. این محصول به دلیل کاربرد فراوان آن برای انواع غذا ها و خورشت ها نیز بین مردم ایران محبوبیت دارد و نوع خشک آن در تمام فصول سال در دسترس می باشد.

عرضه کننده آلو بخارا مشهدی اصل

عرضه کننده آلو بخارا مشهدی اصل آلو بخارا جزو اقلام تجاری و اقتصادی می باشد که در شهر مشهد و روستا های حومه آن کاشت می شود‌. عرضه آلو مشهدی ممکن است توسط خود کشاورزان و یا مراکز فروش دیگر این محصول صورت بگیرد. قیمت این محصول بستگی به کیفیت آن دارد و آلو هایی که سایز درشت و خوشرنگ تری دارند همواره پربها تر نیز می باشند.

فروش آلو بخارا به صورت عمده یا خرده، با کیفیت اعلا و قیمت مناسب از طریق این سایت به سراسر کشور ارسال می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *