مرکز فروش آلو خشک زرد مراغه

قیمت فروش آلو بخارا زرد

مراکز فروش عمده، آلو خشک زرد مراغه را با قیمت‌های استثنایی و با بهترین بسته بندی‌ها در اختیار متقاضیان خرید عمده قرار می‌دهند. این محصول دارای خواص مختلف و البته طعم ملسی است که در غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مرکز فروش آلو خشک زرد مراغه

آشنایی با طبع آلو خشک زرد

آشنایی با طبع آلو خشک زرد آلو میوه ای آبدار و با طعمی شیرین و ترش است. ما همچنین آن را به عنوان برترین میوه به عنوان ملین می شناسیم. علاوه بر این، آنها غنی از ویتامین هستند.

آلو یک ماده غذایی بسیار مفید برای بدن است. آنها دارای مزایای شناخته شده ای هستند که مصرف آن می‌تواند به سلامتی ما کمک کند. ما در زیر درباره آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

آلو میوه درخت آلو (Prunus domestica) است. درختی که به 5 متر ارتفاع می‌رسد. متعلق به خانواده Rosaceae و تیره Prunus و همچنین درختان هلو، شلیل و بادام است.

این درخت دارای میوه های قرمز و زرد هستند که بسته به بلوغ دارای رنگ‌های مختلفی هستند. گوشتی است و درون آن یک دانه قرار دارد. به همین ترتیب، بسته به تنوع و بلوغ دارای انواع  زرد، سفید، سبز و قرمز هستند.

وقتی آلو خشک می‌شود، به ماده غذایی لذیذی تبدیل می‌شود که به عنوان آلو خشک یا آلو بخارا می‌شناسیم.

طبع آلو خشک زرد، سرد است. آلو غنی از فیبر بوده که ایده آل در صورت یبوست و اختلالات روده برای تسریع انتقال است. آلو خشک نیز برای پاکسازی دستگاه گوارش بسیار توصیه می‌شود. برای تنظیم انتقال مواد در روده، هر روز دو تا چهار آلو بخورید.

آلو همچنین یک ادرارآور بسیار خوب است. فعالیت آبرسانی داشته و اختلالات ادراری را کاهش می‌دهد.

به لطف وجود پتاسیم، فشار خون شریانی را تنظیم می‌کنند. و همچنین سطح کلسترول بد خون را که برای عروق ما بسیار مضر است، کاهش می‌دهد.

 این محصول غنی از آنتی اکسیدان است، بنابراین سلولهای بدن ما را از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می‌کند.

شرکت تولیدی آلو خشک زرد

شرکت تولیدی آلو خشک زرد تولید آلو زرد خشک به دو صورت صنعتی و خانگی صورت می‌گیرد که در اینجا مقصود ما تولید صنعتی است. آلوها با استفاده از فرآیندهای خاص آبگیری شده و در محیطی مناسب خشک می‌شوند.

این میوه بدون چین و چروک، به طرز حیرت انگیزی همراه با فیبر و نیروگاه خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله پتاسیم، آهن و رتینول است. آلو خشک سرشار از ویتامین K و حاوی بتاکاروتن است.

هر آلو (تقریبا 9.5 گرم) حدود 23 کیلو کالری و 0.7 گرم فیبر ارائه می‌دهد. یک انس (28 گرم) می‌تواند به اسموتی‌ها یا مخلوط های مختلف اضافه شود تا به فیبر و محتوای آنتی اکسیدان اضافه شود.

فقط یک فنجان آلو خشک 87٪ از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین K، بیش از 20٪ بیشتر ویتامین های گروه B ،8٪ کلسیم و 27٪ پتاسیم را تأمین می‌کند.

البته بیشتر مردم بخاطر مزه و طعمی که دارد آن را به غذا اضافه می‌کنند. به همین دلیل است که بسیار محبوب بوده و مصرف زیادی دارد. از این رو فروش آلو خشک با کیفیت در مراکز توزیع و عمده فروشی‌ها انجام می‌گیرد تا نیاز افراد برآورده شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *