واحد فروش آلو بخارا نیشابور در تهران

فروش آلو بخارا نیشابور در تهران

آلو بخارا خشک نیشابور خشکباری بسیار خوشمزه و خوش طعم است که از میوه آلو بخارا که در شهرستان نیشابور کشت می شود تولید شده است. انواع آلو بخارای نیشابور امروز در بسیاری از نقاط کشور بسیار پرفروش هستند و در اکثر غذاها و خورشت ها مورد استفاده مردم قرار می گیرند. واحد فروش آلو بخارا نیشابور در تهران این محصول را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بسیار بالا به صورت روزانه عرضه می کند. برای خرید این محصول می توانید هم اکنون با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

آلو بخارا چگونه تهیه می شود و چه نوع آلو بخارایی برای تهیه غذا مناسب تر است؟

در شهرستان نیشابور آلو بخارا دارای چهار نوع است که دارای طعمهای ملس، ترش و شیرین هستند. مهمترین نوع های آلو در نیشابور عبارتند از :

  • آلو رسمی
  • آلو شوقانی
  • آلو طرقبه
  • آلو حاج حسنی

روش های خشک کردن آنها نیز به دو روش تقسیم می شود که شامل روش آفتابی و گوگردی می شوند.

در روش آفتابی هیچگونه ماده نگهدارنده و شیمیایی در فرآوری آلو استفاده نشده و فقط به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک در مقابل نور آفتاب آلو ها خشک می شوند. اما در روش گوگردی آلوها پس از پوست گیری در مجاورت دود گوگرد قرار گرفته و به مدت نیم ساعت در این مکان قرار می گیرد سپس در دستگاه خشک کن و یا مقابل نور آفتاب قرار می‌گیرند تا خشک شوند.

آلو خشک آفتابی دارای رنگ تیره و کدر است و بازار پسندی کمتری نسبت به آلو خشک بخارای گوگردی دارد چراکه آلو بخارای گوگردی دارای رنگ شفاف و روشن است و بسیار جذاب می باشد و خریداران بیشتر شیفته شکل ظاهری این خشکبار می شوند.

آلو بخارای رسمی یکی از پر تولید ترین و پرمصرف ترین انواع آلو بخارای نیشابور است که به کشورهای امارات، پاکستان و هند صادر می شود. این آلو به نسبت آلو های دیگر دارای سایز ریزتری است و طعم آن ملس است که برای تهیه غذا ها و خورشت ها مناسب برای از انواع دیگر آلو بخارای نیشابور می باشد.

قیمت فروش آلو بخارا نیشابور در تهران

استان تهران به دلیل جمعیت بالا و مرکزیت ایران بازار خرید و فروش انواع محصولات تولید شده در سایر استان ها است. خشکبار نیز از این قاعده مستثنا نبوده و میوه جات تازه و خشک شده و سایر انواع خشکبار در تهران بازار خوبی برای خرید و فروش دارند.

تهران یکی از بزرگترین مراکز برای فروش آلو بخارا نیشابور است و در طول سال حجم بالای از این محصول توسط تهرانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش آلو بخارا نیشابور با توجه به نوع کیفیت و بسته بندی آن و همچنین میزان حجم خرید مشخص می شود. از آنجایی که به دلیل تقاضای بالا قیمت این محصول تغییر می کند و در هنگام خرید باید از قیمت روز این محصول آگاه باشید بهتر است که با مشاورین فروش این مجموعه که واحدهای فروش خود را در استان تهران قرار داده است و به صورت مستقیم آلو بخارا از کارخانه به خریداران عرضه می کند تماس حاصل نمایید.

پس از ثبت سفارش توسط کارشناسان فروش این مجموعه آلو بخارای تقاضا شده در کمترین زمان ممکن و با توجه به نیاز مشتری بسته بندی و برای او ارسال می‌شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *