پخش و فروش آلو آفتابی مرغوب

مرکز فروش آلو بخارا تازه در ایران

پخش و فروش آلو آفتابی مرغوب به سراسر کشور از طریق شرکت بازرگانی خشکبار رایکا امکان پذیر شده است . انواع آلو آفتابی درجه یک و مرغوب از بهترین باغات کشور مخصوصاً باغات آلو نیشابور چیده شده و پس از طی مراحل پوست گیری و خشک کردن توسط این شرکت بسته بندی شده و در اوزان مختلف و قیمت های مختلف عرضه میشود.

فروش آلو آفتابی بدون واسطه بهترین گزینه برای مشتریان و خریداران عمده میباشد زیرا میتوانند این محصول را از شرکت تولیدی آلو به قیمت ارزان تهیه کنند.

خرید آلو بخارا

قیمت آلو آفتابی در سال جاری

مقایسه نمودن قیمت ها در سال جاری بخصوص قیمت آلو آفتابی حاوی موارد مهمی است. هم اکنون در نیمه اول سال هستیم و منتظر برداشت آلو و آلو آفتابی تازه هستیم. البته نیز باید شاهد تغییر قیمت ها باشیم و باید دید که آیا قیمت خرید آلو آفتابی در نیمه دوم سال مثل نیمه اول سال خواهد بود و یا اینکه قیمت این محصول با تغییرات مواجه میشود.

اگر هم اکنون قصد اطلاع از قیمت روز این محصول را دارید میتوانید با مدیریت بازرگانی رایکا تماس بگیرید.

پخش و فروش آلو آفتابی مرغوب

پخش و فروش آلو آفتابی مرغوب در کل ایام سال

پس از خرید آلو آفتابی از از باغداران توسط شرکت های خشکبار ، محصول پس از سورت در مکان های بهداشتی و مخصوص در شرکت نگهداری میشود.

با حفظ اصول بهداشتی و استاندارد بودن مکان نگهداری آلو آفتابی میتواند به مدت زیادی بدون هیچ مشکلی سالم بماند و در سال های غیر برداشت و تولید آلو آفتابی آنرا را عرضه کرد. خریداران عمده آلو آفتابی میتوانند از شرکت های پخش و فروش آلو این محصول را در کل ایام سال زیر قیمت مصوب بازار خریداری کنند.

پخش و فروش آلو آفتابی مرغوب

ارسال محصول بصورت بسته بندی و فله

اغلب مشتریان برای استفاده های مختلف آلو آفتابی را بصورت فله خریداری میکنند. خرید فله آلو آفتابی قیمت پایین تری دارد و مخصوص کسانیکه است قصد سفارش آلو آفتابی را دارند میباشد.

اما بعضی از مشتریان نیز این حصول را در بسته بندی های استاندارد سفارش میدهند. شرکت بازرگانی خشکبار رایکا آلو آفتابی را در درجه کیفی مختلف و بسته بندی مختلف به تما نقاط کشور ارسال میکند که طبق نیاز خود میتوانید نسبت به خرید آن هم اکنون اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *