فروش آلو آفتابی نیشابور تازه و درجه یک

 فروش آلو آفتابی نیشابور تازه و درجه یک

فروش آلو آفتابی نیشابور تازه و درجه یک با قیمت مناسب و در طعم های مختلف انجام میشود که میتوان انواع آلو آفتابی را بصورت تناژ یا جزئی از شرکت بازرگانی خشکبار رایکا خریداری کنید. نیشابور قطب تولید آلو آفتابی و آلو بخارا است که به پایتخت آلو ایران نیز شهرت یافته است.

هرساله بیش از 100 هزار تن آلو در این شهرستان تولید میشود که بخشی از آن به کشور های مختلف صادر میشود و بخشی دیگر نیز جهت تولید فراورده های خوراکی ماننده ترشک و لواشک و آب آلو بخارا مورد استفاده قرار میگیرد. فصل تولید و فروش آلو آفتابی نیشابور هم اکنون آغاز شده و شما میتوانید تازه ترین و خوشمزه ترین آلو آفتابی را در حجم دلخواه خود خریداری کنید.

 

تولید آلو آفتابی در نیشابور

تولید آلو آفتابی در نیشابور نسبت به شهر های دیگر متفاوت است. شهر هایی نظیر تبریز و مراغه اغلب خشک کردن آلو را با پوست انجام میدهند اما در شهر نیشابور و در کل در استان خراسان رضوی آلو آفتابی بدون پوست خشک میشود و آفتاب نقش اصلی را در تولید این محصول دارد.

خشک کردن آلو آفتابی کاملاً طبیعی بوده و بدون افزودن ترکیبات شیمیایی تولید میشود که میتوان از آن در سال های غیر برداشت استفاده کرد. آلو آفتابی بدلیل سرشار بودن انواع مواد معدنی و پروتئینی به یک خشکبار خاص تبدیل شده است که خوردن آن سه الی چهار عدد از آن میتواند به سیستم ایمنی بدن شما کمک بسیاری کند و همچنین از ایجاد برخی عوامل ماننده دیابت و سرطان جلوگیری کند.

فروش آلو آفتابی نیشابور تازه و درجه یک

قیمت آلو آفتابی نیشابور

قیمت آلو آفتابی نیشابور در زمان های مختلف متفاوت میباشد. این موضوع بدین معنا میباشد که آلو بدلیل این که یک محصول فصلی میباشد و در طول سال میزان موجودی این محصول کم میشود و قالباً آلو آفتابی با قیمت بیشتری عرضه میشود همچنین در فصل های فروش آلو آفتابی نیشابور ماننده پاییز و زمستان که اوج خرید فروش این محصول بشمار میرود، آلو آفتابی با قیمت ارزانتر موجود میباشد و همچنین میتوان با حجم های بسیار بیشتری این محصول را خریداری کنید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای اطلاع از قیمت روز آلو آفتابی نیشابور میتوانید با مراجعه به شرکت های تولیدی خشکبار در نیشابور و همچنین میتوانید با تماس از طریق این سایت با مدیریت شرکت خشکبار رایکا از قیمت آلو آفتابی نیشابور مطلع شوید.[/box]

فروش آلو آفتابی نیشابور تازه و درجه یک

 فروش آلو آفتابی نیشابور تازه و درجه یک

درصد بالایی از خریداران ، مخصوصاً تاجران خشکبار مرغوبیت و تازه بودن آلو آفتابی را امری مهم در خرید آن میدانند. درجه کیفی آلو آفتابی از آن جهت مهم میباشد که ارتباط مستقیم با اثر دهی و کارایی آن دارد. 

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا در تلاش است تا با تولید محصولی باکیفیت و مرغوب و فروش آن با قیمت مناسب ، رضایت مشتریان خود را نسبت به محصول عرضه شده جلب نماید. برای خرید آلو آفتابی تازه و درجه یک نیشابور کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در امر خرید این محصول خوشمزه راهنمایی کنند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تامین کننده و صادر کننده انواع آلو آفتابی میباشد که میتوانید با خیالی راحت این محصول را در تناژ مختلف تهیه کنید.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *