کارگاه تولیدی آلو خشک مرغوب در نیشابور

تولیدی آلو خشک

خرید آلو بخارا خشک


آشنایی با کارگاه تولیدی آلو خشک مرغوب در نیشابور فرصتی است برای افرادی که قصد خرید آلو خشک مرغوب نیشابور را به قیمت تولید دارند و میخواهند بدون واسطه آلو خشک مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

آلو خشک های تولید شده در نیشابور در کارگاه های تولید آلو خشک در این شهرستان بدست می آیند و از خشکبار بدست آمده در تمام طول سال میتوان استفاده کرد و بهره برد.

تولیدی آلو خشک

روند تولید آلو خشک

در شهرستان نیشابور تعداد زیادی کارگاه تولید کننده آلو خشک وجود دارند که به روشهای سنتی و صنعتی اقدام به تولید آلو خشک کرده و محصولات خود را به بازار عرضه میکنند.

در این بین تعداد معدودی از تولید کنندگان هستند که این محصول را در تناژ بالا تولید کرده و بسته بندی آن را نیز انجام میدهند.

برای تهیه آلو خشک در ابتدا آلو های رسیده شده را از باغات جمع آوری میکنند و بعد از جوشاندن و یا قرار دادن در آب نمک اقدام به پوستگیری آنها مینمایند.

سپس آلو های پوست کنده شده را با دود گوگرد و یا تیزاب فرآوری نموده و بر روی سبد های بزرگ در مقابل آفتاب قرار میدهند تا خشک شوند.

تولیدی آلو خشک

فروش آلو خشک در کشورهای دیگر

با توجه به پتانسیل بالای محصولات کشاورزی در ایران از جمله آلو خشک فعلیت هایی که در جهت فروش آن انجام میدهیم محدود به بازار های داخلی نمیشود و بازار های کشور های دیگر نیز میتوانند هدفی برای فروش محصولات ما قرار گیرند.

در زمینه فروش آلو خشک این امر در مورد کشور های پاکستان، هند و امارات بسیار مشهود میباشد و علاقه مردم این کشورها به آلو خشک این امکان را برای صادر کنندگان فراهم ساخته تا بتوانند سالانه مقادیر زیادی از این محصول را در این کشورها به فروش برسانند.

از همین رو هر چقدر که بتوانیم در زمینه صادرات نیز فعالیت داشته باشیم و بصورت گسترده تر عمل نماییم میتوانیم به اقتصاد کشور نیز کمک کنیم.

منبع: ترشکام

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *