خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک درجه ۱

خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک

آلبالو و آلوچه تولید شده در ایران یکی از بهترین و پر تقاضا ترین محصولات تولیدی در کشور است و برای صادرات محسوب می شود. خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک درجه یک از شرکت تولید کننده به صورت مستقیم سبب می شود تا مشتری بتواند این محصولات را با کمترین قیمت خرید نماید.

حجم بالایی از آلوچه جنگلی و آلبالو خشک جهت استفاده در در کارخانه های ترشک و لواشک از طریق این شرکت ارسال می شود که باعث جلوگیری از هدر رفت و ضایع شدن این محصولات در باغات و کارگاههای تولیدی شده است.

در کشور ایران استان های مختلفی کار تولید این محصولات را انجام می دهند اما مهم‌ترین و بزرگترین باغات تولید کننده آلبالو و آلوچه در استان های خراسان و آذربایجان های شرقی و غربی وجود دارند.

خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک

خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک شده

آلبالو محصولی است که که حجم بالایی از آن برای تهیه فراورده‌های همچون مربا ترشک و لواشک و مارمالاد مورد استفاده قرار می گیرد. از موارد استفاده آلوچه نیز می توان به تهیه انواع ترشک و لواشک و همچنین استفاده از این محصول در غذاها و خورشت ها نام برد.

استفاده از آلبالوی خشک تازه در تهیه مربا و ترشک سبب شده تا این محصولات طعم بسیار خوبی داشته باشند و مصرف کننده نیز لذت کامل را از خوردن آنها ببرد.

یکی از شرکت های بزرگ تولید و تامین انواع خشکبار برای شرکت های تولیدی ترشک و لواشک و مربا شرکت خشکبار رایکا است که توانسته با همکاری با کشاورزان و سایر تاجران محصولات مورد نیاز این شرکت ها را در حجم های مختلف تأمین نماید.

یکی از راه‌های خرید مستقیم آلبالو خشک و آلوچه خشک شده ارتباط گیری راحت با تولید کنندگان این محصول است که شما می توانید برای خرید این محصولات با واحد فروش شرکت رایکا ارتباط برقرار نمایید.

راه های ارتباطی مختلفی در بخش مشاوره و فروش برای شما در نظر گرفته شده است.

خرید آلبالو خشک و آلوچه خشک

قیمت روز و نحوه ارسال آلبالو آلوچه خشک شده

از آنجایی که آلبالو و آلوچه خشک شده دارای تنوع در نوع و و کیفیت هستند قیمت آنها نیز امکان تفاوت با یکدیگر را دارد. پس نیاز است تا با دقت بسیار بالایی نسبت به انتخاب محصول مورد نیاز اقدام نمایید تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید.

پارامترهای دیگر نیز در تعیین قیمت روز آلبالو خشک آلوچه خشک شده تاثیر دارند که تمیز بودن و عدم وجود ضایعات و همچنین نوع بسته بندی در قیمت گذاری موثر هستند. باید در هنگام خرید و فروش این محصولات به معیار های گفته شده دقت کافی داشت.

نحوه ارسال محصولات توسط این مجموعه نیز به این گونه است که در ابتدا توضیحات کامل درباره محصولات به مشتری داده می شود و سپس نمونه ای از محصول موجود برای ایشان ارسال می گردد. پس از تایید مشتری سفارش او در حجم بالا از نمونه تایید شده ارسال می گردد. ارسالات نیز از طریق باربری انجام می شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *