خرید آلوچه طلایی خشک با کمترین قیمت

عرضه کننده آلو خشک فله

خرید آلوچه طلایی خشک با کمترین قیمت از کدام شرکت امکان پذیر است؟ راه های خرید آلوچه طلایی خشک ارزان و مرغوب چگونه هستند؟ بازار صادرات آلوچه طلایی چگونه است است و سود آن چقدر میباشد؟

در شرکت خشکبار رایکا انواع آلو و آلوچه با کیفیت بالا تولید شده و در بسته بندی های صادراتی روانه بازارهای داخلی و صادراتی می گردد تا کمترین قیمت ها در اختیار خریداران قرار گیرند. در ضمن خرید عمده آلوچه طلایی تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی آن دارد و از تخفیفات بسیار خوبی برخوردار می‌شود. از شرکت خشکبار رایکا می توانید آلوچه را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری نمایید.

میزان تولید و مصرف آلو طلایی در ایران و صادرات آن

آلوچه طلایی دارای طعم ملس و سایز کوچک و متوسط می باشد و همانطور که از اسم آن پیداست دارای رنگ زرد طلایی می باشد که بسیار خوش رنگ و جذاب است. به همین جهت خریداران شیفته رنگ و طعم آن شده و میزان تقاضای بالا برای این محصول سبب شده تا تولید آن نیز در حجم های بالایی انجام گیرد.

استان آذربایجان شرقی معروف ترین تولید کننده آلوچه طلایی در کشور است و از شهرهای به نام آن در زمینه تولید آلوچه می توان به شهر های بناب، مرند، مراغه و آذرشهر اشاره نمود. میزان دقیقی از حجم تولید آلوچه طلایی در دست نیست اما می‌توان گفت که میزان تولید آن آنقدر بالا بوده که علاوه بر بازار داخلی به بازارهای جهانی از جمله کشور پهناور روسیه صادرات بالایی دارد.

این محصول به خاطر داشتن قیمت مناسب نیز توسط اقشار مختلف جامعه مورد مصرف قرار می گیرد و همه مردم ایران با هر میزان درآمدی می توانند این محصول را خریداری کرده و از خوردن آن لذت ببرند.

شرکت بسته بندی آلوچه طلایی خشک صادراتی

همانطور که در اول این مطلب گفته شد شرکت خشکبار رایکا از شرکت‌های فعال در زمینه تهیه و تامین انواع آلوچه و آلو خشک برای خریداران در بازارهای داخلی و صادراتی می باشد. در این شرکت سعی شده تا گرید بندی های مختلفی از آلوچه طلایی در بسته بندی های ۵ کیلو و ۱۰ کیلو تولید شود تا شامل طیف قیمتی مناسبی برای مصرف کنندگان باشد.

مشاورین این شرکت با توجه به بازار هدف خریداران، راهنمایی های لازم را در زمینه نوع آلوچه طلایی خریداری شده به مشتری می دهند. مثلاً برای بازارهای صادراتی مانند کشور روسیه پیشنهاد مشاورین این است که حتما از محصولات با کیفیت در بسته بندی های شیک و بازار پسند استفاده شود چراکه این کشور جز کشورهای ثروتمند بوده و کیفیت محصولات کشاورزی برای مصرف کنندگان این کشور بسیار مهم می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین این شرکت در تمام روزهای هفته تماس حاصل نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *