خرید بهترین آلو خشک سیاه مراغه

آلو خشک خوشمزه

آلو خشک خوشمزه


آیا به دنبال خرید بهترین آلو خشک سیاه مراغه هستد؟ آیا با بهترین محصولات آلو خشک مراغه آشنایی دارید؟ چگونه میتوان این محصول را به راحتی تهیه نمود؟ در این مجموعه انواع آلو خشک تولید شده در کشور را بصورت عمده فراهم نموده ایم تا تاجران و خریداران عمده و جزئی آلو خشک بتوانند برای خرید آلو خشک در کمترین زمان ممکن اقدام نمایند.

خرید بهترین آلو خشک سیاه مراغه

آلو خشک سیاه مراغه

آلو ها در رنگهای مختلفی تهیه و تولید میشوند که هر کدام ویژگیها و ظاهر خاص خود را دارا هستند اما از نظر داشتن خواص همه آنها با یکدیگر یکسان بوده و تفاوتی ندارند. یکی از پر فروشترین انواع آلو خشک، آلو خشک سیاه است که در شهرستان مراغه و دیگر شهرهای توابع آذربایجان شرقی تولید میشود.

این محصول را به دو صورت آفتابی و تیزابی تهیه میکنند و مقداری نمک نیز بعنوان نگهدارند به این محصولات اضافه شده تا مانع از کرم زدگی آنها شود. آلو خشک سیاه از جمله خوشمزه ترین انواع آلو خشک است که هم در بازار داخلی و هم بازارهای خارجی از جمله بازار روسیه طرفدار دارد.

خرید بهترین آلو خشک سیاه مراغه

وضعیت صادرات میوه خشک

ایران از لحاظ تولید میوه خشک جایگاه خوبی در بین کشورهای تولید کننده این محصول دارد ام به دلایل مختلف از جمله نبود آموزش کافی به کشاورزان در جهت تولید یک میوه یکدست و با کیفیت و همچنین عدم وجود مراکزی که کار تولید میوه خشک را بصورت صنعتی انجام دهند باعث شده تا علیرقم تولید بالای میوه در ایران صادرات خشکبار آن تعریف آنچنانی نداشته باشد.

خرید بهترین آلو خشک سیاه مراغه

از جمله کشورهای بسیار موفق در زمینه میوه خشک میتوان کشور ترکیه را مثال زد. تولید کنندگان ترک توانسته اند با استفاده از دانش روز خشک کردن محصولات با کیفیتی را تولید و بیشتر سهم صادرات آن را به خود اختصاص دهند.

تولیدات مرغوب و یکدست و همچنین بسته بندیهای بسیار مناسب و شیک توانسته ارزآوری بسیار بالایی را برای کشور ترکیه داشته باشد.

این در حالی است که طعم و مزه محصولات ایرانی بسیار بهتر و خوشمزه تر از نمونه های تولیدی ترکیه میباشد و قیمت تمام شده آنها نیز بسیار پایینتر است.

صادرات آلو خشک سیاه

آلو خشک سیاه در ایران در استان آذربایجان شرقی تولید میشود. از جمله کشورهایی که بزار بسیار مناسبی را برای آلو خشک سیاه ایران دارد کشور پهناور روسیه است که اکثر محصولات غذایی خود را از کشورهای دیگر وارد مینماید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]به تازگی این مجموعه توانسته تا با بازاریابی هدفمند در کشور روسیه میزان صادرات آلو خشک را به کشورهای مختلف از جمله روسیه افزایش دهد. لذا با کمی تلاش بیشتر و دقثت در تولید میتوانیم به برترین کشور تولید کننده میوه خشک در جهان تبدیل شویم.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *