فروشنده معتبر آلو بخارا نیشابور

صادرات آلو بخارا به کشورهای عربی

آلو بخارا نشابور از جمله انواع آلو خشک تولید شده در این شهرستان است که طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد به همین جهت اکثر خریداران آلو بخارا به دنبال یک فروشنده معتبر آلو بخارا نیشابور هستند تا بتوانند آلو بخارا را با کیفیت بالا و بسته بندی های مناسب برای بازار داخلی و صادرات خریداری نمایند.

آلو بخارا خشک شده به خاطر طعم و خواص فراوانی که دارد مصرف آن روز به روز در حال افزایش است. بنابراین تولید آلو بخارا در شرکت خشکبار رایکا با بهترین کیفیت و بازار پسندی مطلوب انجام می شود و روشهای مختلفی برای خرید آلو بخارا از این شرمکت در نظر گرفته شده تا مشتریان آسانترین راه را برگزینند.

همه چیز در مورد آلو بخارا نیشابور

آلو بخارا نوعی آلوست که اصالت آن مربوط به غرب آسیا و اروپای شرقی می باشد. نام علمب آلو بخارا Prunus spinosa است.

درخت آلو بخارا از سه سالگی به بعد شروع به تولید میوه می کند و از سال پنجم تولید اقتصادی آن آغاز می شود. آلو بخارا جزو میوه های پاییزه است و در اواخزر شهریور ماه و اوایل مهر ماه از باغات نیشابور جمع آوری می شود.

این میوه را هم بصورت تازه خوری و هم بصورت خشک شده مورد استفاده قرار می دهند. آلو بخارا خشک شده را برای مدت طولانی می توان در  دمای 15 درجه سانتی گراد نگهداری کرد و در طول سال از آن استفاده نمود.

استفاده از آلو بخارا خشک شده در غذاها و خورشتها سبب می شود تا طعم فوق العاده آن غذا تا مدتها در خاطر شما باقی بماند و خواص بالی آن که شامل انواع مواد معدنی و ویتامینها است در رشد و سلامتی بدنتان موثر باشد. آشنا ترین مزایای استفاده از آلو بخارا خشک شده برای مردم هضم راحت غذاها بعد از خوردن آلو بخارا است.

نیشابور بزرگترین تولید کننده آلو بخارا خشک شده در جهان است و محصولاتش علاوه بر بازار های داخلی در بازار های کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی به فروش می رسد.

بررسی تولید کنندگان آلو بخارا نیشابور

امروز تولید آلو بخارا به روش های سنتی توسط کشاورزان و صنعتی توسط کارگاه های تولید آلو بخارا در شهرستان نیشابور انجام می شود. که از جمله تولید کنندگان صنعتی می توان به شرکت خشکبار رایکا اشاره نمود.

معمولا الو بخارا شرکت رایکا در کیفیت های مختلف دسته بندی و در بسته بندی های مورد نظر مشتریان به آنها عرضه می شود.

آلو بخارا در سه گرید درجه یک، درجه دو و درجه سه در این شرکت تولید شده که قیمت آنها نیز باهم بسیار متفاوت می باشند.

از آلو بخارا درجه یک بیشتر برای صادرات به کشورهای سطح اول جهان مانند اروپا و آمریکا و کانادا استفاده می شود. همچنین خرید آلو بخارا درجه یک در داخل ایران نیز بسیار بالا است.

از آلو بخارا درجه دو علاوه بر بازار داخلی برای صادرات به کشورهای همسایه ایران مانند پاکستان استفاده می شود.

و از آلو بخارا درجه سه جهت تولید ترشک و لواشک و همچنین تهیه دسر و شربتهای متنوع استفاده می شود.

شرکت خشکبار رایکا فروشنده معتبر الو بخارا نیشابور است و تمام محصولاتش را می توانید با ضمانت کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *