فروشندگان عمده آلو خشک شوقانی درجه یک

فروشندگان عمده آلو خشک شوقانی درجه یک

فروشندگان عمده آلو خشک شوقانی درجه یک چه کسانی میباشند؟ نوع درجه یک آلو خشک شوقانی به چه قیمتی عرضه میشود؟ آلو خشک شوقانی یکی از مرغوب ترین و درشت ترین نوع آلو خشک در ایران میباشد که از محبوبیت خاصی برخوردار است. خرید و فروش این محصول در وزن های مختلف بصورت عمده در بازار انجام میشود. قیمت این محصول نسبت به کیفیت این محصول بسیار مناسب بوده است و هم اکنون میتوانید آلو خشک شوقانی را از مراکز فروش اینترنتی خریداری کنید.

معرفی آلو خشک شوقانی

آلو خشک شوقانی یکی از محصولات بنام شهرستان نیشابور میباشد که این شهرستان به دلیل تولید بالای آلو خشک به شهرت جهانی دست یافته است. این شهرستان حدود 3 هزار 600 هکتار آنرا باغات آلو تشکیل میدهند که 3 هزار و 200 هکتار آن بارور که بصورت مختلف جهت فراوری و یا بصورت میوه مورد استفاده قرار میگیرد.

این شهرستان رتبه اول تولید آلو شوقانی را در دست دارد که میزان قابل توجهی از این محصول تحت زیر کشت در باغات این شهرستان میباشد.

فروشندگان عمده آلو خشک شوقانی درجه یک

قیمت آلو خشک شوقانی درجه یک

همانطور که گفته شد این محصول جهت مصارف مختلف استفاده میشود که نوع درجه دو آن بیشتر در فراورده ها و نوع درجه یک آن بیشتر در صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت نوع درجه یک آلو خشک شوقانی در بازار به قیمت هر کیلو 31500 تومان عرضه میشود که خریداران عمده و جزئئ میتوانند با مراجعه به مراکز فروش اقدام به خرید این محصول بکنند.

فروشندگان عمده آلو خشک شوقانی درجه یک

فروشندگان عمده آلو خشک شوقانی

بهترین روش برای خریدن آلو خشک شوقانی چه میباشد؟

مناسب ترین روشی که میتوان گفت خرید از مراکز معتبر فروش آلو خشک و یا سایت های قانونی فروش آلو خشک میباشد.

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا یکی از این مراکز میباشد که بصورت قانونی و بطور کاملاً بهداشتی انواع آلو خشک بویژه آلو خشک شوقانی را در بسته بندی های متنوع و بصورت سورت شده انجام میدهد.

این مجموعه از شرکت هایی میباشد که بدون واسطه بوده و با داشتن کادری مجرب و متخصص سعی بر تولید و عرضه آن به بازار داخلی و خارجی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *